Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@06:20:33 GMT

«لیزینگ» به کمک فروش شرکت‌های دانش‌بنیان آمد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۲۴۴۵

«لیزینگ» به کمک فروش شرکت‌های دانش‌بنیان آمد

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، تسهیلات طرح «لیزینگ محصولات دانش‌بنیان و فناور» با هدف کمک به توسعه بازار شرکت‌های فناور و دانش بنیان، در دستور کار فن بازار ملی ایران قرار گرفته است. صندوق نوآوری و شکوفایی، پشتیبانی مالی این طرح را بر عهده گرفته است و صندوق‌های نوآوری، همکار با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می‌توانند از محل اعتبارات این طرح با ارزیابی شرکت‌ها تا سقف 5 میلیارد ریال، تسهیلات ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت‌های دانش بنیان و فناور مورد تایید فن بازار ملی ایران می توانند از تسهیلات این طرح استفاده کنند.

میلاد صدرخانلو رئیس شبکه فن بازار ملی ایران گفت: محصولی که برای استفاده از این تسهیلات کاندید شده است، باید «فناور» باشد و تمامی کالاها اعم از سرمایه‌ای، سفارشی و واسطه ای می‌توانند در صورت دارا بودن شرایط از این تسهیلات استفاده کنند. در مورد کالاهای مانند نرم افزار، این محصولات باید تخصصی باشند و نرم افزارهای عمومی شامل این تسهیلات نمی‌شوند.

محصولات دارای مجوز

شرکت‌های که متقاضی استفاده از این خدمت هستند، باید محصولات دارای «مجوز فناور» از شبکه ملی فن بازار ایران را کاندید استفاده از این تسهیلات کنند. ضمانت محصول و امکان ارائه تضمین بابت حسن انجام تعهدات، برخی دیگر از شرایطی است که محصول مورد نظر باید دارا باشد. همچنین از بانک مرکزی برای ورشسکته نبودن شرکت استعلام صورت می گیرد. البته خریدار این محصول نمی تواند نهاد دولتی یا نهادهای عمومی باشند.

شرکت‌های واجد شرایط و خریداران محصولات این شرکت‌ها، جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی فن بازار ملی ایران به آدرس: www.techmart. مراجعه کنند.

انتهای پیام/

169 / 336 فن بازار ایران دانش بنیان علم و فناوری ارزیابی شرکتهای صندوق نوآوری فناور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فن بازار ایران دانش بنیان علم و فناوری ارزیابی شرکتهای صندوق نوآوری فناور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۲۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی ۶ محصول دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

با حضور وزیر علوم از ۶ محصول شرکتهای دانش بنیان و واحد های فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، از شش محصول شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم در جریان دومین سفر کاروان دولت مردمی به استان سمنان رونمایی شد.

در ادامه پس از آئین رونمایی، وزیر علوم از مجموعه پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و قابلیت‌های علمی پژوهشی و نیز شرکت‌های فناور و دانش بنیان این پارک علمی با همراهی علی خیرالدین مشاور وزیر علوم و سیف الله سعدالدین رئیس دانشگاه سمنان بازدید کرد.

همچنین میز خدمت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مدت سه روز با حضور علی‌اصغر طیبی رهنی معاون دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان آماده پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات مراجعه‌کنندگان در این حوزه است.

کد خبر 745745

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد مواد غذایی کشور در داخل تولید می‌شود
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی و رونمایی محصولات دانش بنیان در سمنان
  • رونمایی ۶ محصول دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان
  • محصولات فناورانه دانشگاه آزاد یادگار امام افزایش می‌یابد
  • پارک علم و فناوری سلامت سمنان افتتاح شد
  • ساماندهی منابع و تسهیلات با هدف تقویت زیست بوم علم و فناوری
  • واحدهای فناور پارک علم و فناوری زنجان افزایش می‌یابد/ ضرورت افزایش بودجه در سال جدید
  • تالاب «میقان» در مسیر مرگ خاموش!/ شرکت دانش‌بنیان در حوزه ایزوگام راه‌اندازی می‌شود
  • واحدهای فناور پارک علم و فناوری زنجان افزایش می‌یابد/ضرورت افزایش بودجه در سال جدید
  • خط تولید پروتز‌های مفصل زانو و لگن گشایش یافت