Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین نمایشگاه غنچه‌های هلال‌احمر کشور با عنوان «کودک توانای سرزمین من» در قم افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، مراسم افتتاحیه نمایشگاه بزرگ «کودک توانای سرزمین من» امروز(سه شنبه 21آبان) با حضور مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان  قم و برخی مسئولین استانی در محل نمایشگاه دائمی استان قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«محمد مصباحی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم در خصوص نمایشگاه کودک توانای سرزمین من گفت: این نمایشگاه با همکاری سازمان بهزیستی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری و دفتر امور مشارکت زنان و خانواده استانداری قم برگزار شده است.

 

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به ارائه توانمندی های کودکان استان در زندگی و جامعه بیان کرد: در این نمایشگاه قصد داریم توانمندی ها و ظرفیت های کودکان را نشان دهیم و ثابت کنیم که میتوانیم در بخشی از کارهایمان به آنان اعتماد کنیم.

 

وی با اشاره به حضور مهدکودک و مراکز آموزشی در این نمایشگاه ابراز کرد: حدود 30 مهدکودک و مرکز آموزشی در نمایشگاه کودک توانای سرزمین من حضور دارند که کارهای تخصصی و خدمات مربوط به کودکان را عرضه می کنند.

 

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم ضمن بیان فضاسازی شاد و دلپذیر برای خانواده ها و همچنین کودکان افزود: در این نمایشگاه بنا داریم جو شادی را فراهم نماییم که شامل خانه بازی، فستیوال بازیهای کودکانه و مسابقات رالی ماشین های کنترلی است و سعی داریم که بتوانیم این جو را به خانواده ها هم منتقل کنیم.

 

گفتنی است این نمایشگاه  تا چهارم آبان ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قم برگزار می شود.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مسجد هفته وحدت هفته وحدت رفسنجان هفته وحدت نماز جمعه رییس جمهوری جمعیت هلال احمر کودکان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: با انجام ۷۵ مورد عملیات امدادی از بیست و هفتم فروردین تا امروز، سی‌ام فروردین به ۵۲۹۳ نفر امدادرسانی شد، ۶۶۳ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۱۳۲ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی اظهار کرد: استان‌های بوشهر، خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد دچار سیل و آب‌گرفتگی شده‌اند و به دریافت خدمات امدادی نیاز پیدا کردند.

وی افزود: با انجام ۷۵ مورد عملیات امدادی از بیست و هفتم فروردین تا امروز، سی‌ام فروردین به ۵۲۹۳ نفر امدادرسانی شد، ۶۶۳ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۱۳۲ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این که ۲۱۹ تیم عملیاتی شامل ۸۱۹ امدادگر در عملیات امداد در سیل و آب‌گرفتگی مناطق جنوبی کشور مشارکت داشتند، خاطرنشان کرد: با همکاری و تلاش امدادگران، تخلیه آب از ۵۸ واحد مسکونی انجام و سه اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک با ٨٠ دستگاه چادر برای اسکان افراد متأثر از سیل برپا شد.

کد خبر 745752

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیل زده جنوب کشور
  • ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان‌های جنوبی کشور
  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • یاس، طرحی برای توانمندی دختران در مناطق کم برخوردار
  • نجات كليه افراد مفقود شده در اثر سیلاب‌های جنوب کرمان
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • محک میزبان «سرزمین جدید»
  • (ویدیو) آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور