Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- باشگاه پاری سن‌ژرمن به دنبال آن است تا در صورت از دست دادن کیلیان ام‌باپه در تابستان سال بعد، برای جذب آنتوان گریزمن ستاره تازه وارد بارسلونا تلاش کند.
به گزارش آریا، پی‌اس‌جی شرایط انتقال گریزمن را بررسی می‌کند چرا که معتقد است او می‌تواند به خوبی با نیمار و مائورو ایکاردی هماهنگ شود. ام‌باپه تا سال 2022 با پاریسن‌ژرمن قرارداد دارد و باشگاه فرانسوی هم تمایلی برای از دست دادن او ندارد اما لئوناردو (مدیر ورزشی پاریسن‌ژرمن) تصمیم گرفته با در نظر گرفتن تمامی جوانب خود را برای جدایی او آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تمدید قرارداد با ام‌باپه اصلی ترین خواسته پاریسن‌ژرمن است اما آن ها می‌دانند ستاره 20 ساله تنها در شرایطی راضی به ماندن در پارک دو پرنس خواهد شد که حقوقی برابر با نیمار (30 میلیون یورو بعد از کسر مالیات) دریافت کند. ضمن آن که اگر رئال بخواهد با پیشنهادی 300 میلیون یورویی به سراغ باشگاه بیاید، مقاومت کردن کاری غیرممکن خواهد بود.
گریزمن از زمان حضور در اتلتیکومادرید در رادار پاریسن‌ژرمن بوده و باشگاه فرانسوی این علاقه را حتی تا به امروز هم زنده نگه داشته است؛ آن هم در شرایطی که گریزمن به تازگی به بارسلونا پیوسته است. شاید تنها عاملی که علاقه پی‌اس‌جی به گریزمن را کم کند، سن این بازیکن باشد؛ بازیکنی که در مارچ 29 ساله خواهد شد و سرمایه گذاری روی او برای جانشینی ام‌باپه یک ریسک خواهد بود. بعد از انتقال 120 میلیون یورویی در جولای 2019 گریزمن نتوانسته انتظارات را برآورده کند و در 15 مسابقه، تنها 4 گل برای آبی اناری ها به ثمر رسانده است.
مسیرهای متفاوت با نتیجه یکسان. کوتینیو پس از یک فصل و نیم حضور در بارسلونا بدون برآورده کردن انتظاراتی که از گران ترین خرید تاریخ باشگاه می‌رفت، راه مونیخ را در پیش گرفت تا جا برای خرید گریزمان باز شود که او دومین خرید گران تاریخ بارسا محسوب می‌شود. با این حال، آماری وجود دارد که شاید شما را حیرت زده کند. اگرچه لالیگا هنوز به یک سوم خودش هم نرسیده اما مقایسه میان عملکرد کوتینیو و گریزمان در یازده هفته ابتدایی، حاوی این نکته است که گریزمان، بهتر از کوتینیو نبوده است. البته در نظر داشته باشید که در این آمار، عملکرد کوتینیو در 11 هفته نخست دومین فصل حضورش در بارسا محسوب شده چون او در ژانویه 2018 راهی بارسا شد و مارکا آمار او در نیمه دوم آن فصل را محاسبه نکرده است.
همان طور که به خوبی در جدول مشخص است، گریزمان تقریبا هیچ برتری خاصی نسبت به کوتینیو در مدت زمان مشابه نشان نداده است. این در حالی است که او به عنوان یکی از بهترین مهاجمان دنیا راهی بارسا شد و حداقل در فاز تهاجمی انتظار عملکرد بهتری می‌رفت. در فاز تدافعی هم که گریزمان بارها از آن به عنوان یکی از خصوصیت‌های مفید بازی‌اش یاد کرده، می‌بینیم که اختلافی بین او و کوتینیو نیست. این درست است که دوران گریزمان در بارسا تازه شروع شده اما آمار دروغ نمی‌گویند. کوتینیو با این آمار، نتوانست بیشتر از یک فصل کامل در نیوکمپ دوام بیاورد؛ باید دید سرنوشت برای مهاجم فرانسوی چه خوابی دیده است. هواداران از حالا از این بیم دارند که گریزمان، کوتینیوی دوم از آب درآید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امباپه پاری سن ژرمن گریزمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۲۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی شدید ستاره بارسا: چرا تعویضم کردید!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا چهارشنبه شب در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان پاری سن ژرمن بود و با قبول شکست برابر این تیم از صعود به مرحله بعدی مسابقات باز ماند.

اخراج زودهنگام رونالد آرائوخو در دقیقه بیست و نهم باعث شد که ژاوی چاره‌ای جز این نداشته باشد که تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کند و سه دقیقه بعد یامال را از زمین بیرون کشید تا اینیگو مارتینز را به جای او به زمین بفرستد و بتواند جای خالی مدافعش را پر کند.

هرچند این تعویض هم چاره‌ساز نبود و بارسا در نهایت در این دیدار شکست خورد تا نتواند مجوز حضور در جمع ۴ تیم برتر این رقابت‌ها را به دست آورد اما به نظر می‌رسد که این شکست تبعات دیگری را هم برای آنها به همراه داشته باشد.

روزنامه اسپورت خبر داده است که یامال هنوز نتوانسته است با تعویض زودهنگامش در دیدار برابر پاری سن ژرمن کنار بیاید و به شدت از این موضوع ناراحت و ناراضی است و این اتفاق ممکن است روی عملکرد او در دیدارهای پیش رو هم تاثیر بگذارد. گفته می‌شود که این بازیکن انگیزه بسیار زیادی برای این دیدار داشت و تا پیش از تعویض هم عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته بود و شاید حضورش در میدان می‌توانست شرایط را برای بارسا تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • منفور بارسلون بازیکن هفته چمپیونزلیگ شد!‏
  • ناراحتی شدید ستاره بارسا: چرا تعویضم کردید!
  • شور و تعصب کافی نیست؛ این تیم باید به فوتبال فکر کند!
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • آینتراخت فرانکفورت بند خرید هوگو اکیتیکه را فعال می‌کند
  • پاری سن ژرمن داغ دل بارسلونا را تازه کرد؛ روز به خیر! / عکس
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش
  • پاری سن ژرمن و دورتموند به نیمه‌نهایی رسیدند
  • حرف آخر امباپه: قهرمان بشویم هم می‌روم!
  • انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد