Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران نخستین دوره جشنواره بین‌المللی کتاب ایثار و شهادت را با عنوان «سرخ نگاران» (تاریخ شفاهی و مستندنگاری)، در بخش‌های ادبیات داستانی بزرگسالان و کودک و نوجوان برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا،ارزیابی علمی و پژوهشی محتوای کتاب‌های ژانر ایثار و شهادت، حمایت از آثار فاخر کیفی ناشران و نویسندگان حوزه ایثار و شهادت انگیزه دهی به نویسندگان نوقلم برای تولید محتوا در این حوزه و تدوین نقشه راه و سند راهبردی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اهداف این فراخوان را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش،تمامی ناشران و نویسندگان می‌توانند دو نسخه از آثار خود را تا سی ام دی ماه 1398 به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، خیابان آیت الله طالقانی، خیابان ملک الشعرای بهار شمالی، پلاک 5 طبقه سوم اداره کل اسناد و انتشارات ارسال کنند. ثبت نام الکترونیکی به آدرس www.navideshahed.com الزامی است.

شعار این دوره جشنواره، «ادبیات ایثار و شهادت؛ محور توسعه فرهنگی» انتخاب شده است.

علاقمندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن دبیرخانه 88842247 021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده های معظم شهدا در زاهدان

 مشاور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در شب میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده شهیدان کرم نارویی و ابراهیم شهرکی نسب دیدار و از آنان تجلیل کردند.

استاندار سیستان و بلوچستان دیدار با خانواده شهدا را موجب افتخار و توفیقی بزرگ الهی قلمداد کردند که نصیب خدمتگذاران نظام شده است.

 کرمی در ادامه افزود: خانواده های معظم شهدا با توکل بر خدا و صبر در اوج قله های فداکاری و ایثار هستند .

 استاندار سیستان و بلوچستان خانواده شهدا را مایه خیر و برکت نظام و انقلاب  و امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام دانستند. 

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در این دیدار گفت: فرصت های جدیدی برای توانمند سازی ایثارگران و نقش آفرینی در حوزه های اقتصادی استان با حمایت‌های استاندار فراهم آمده است.
 
 مجتبی میرحسینی در ادامه افزود: خانواده شهدا دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده اند و امروز وظیفه ما است که نسبت به تکریم خانواده شهدا و یادگاران آنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با  احساس مسئولیت بیشتری تلاش نماییم. 

 معلم شهيد کرم نارویی در سال ۱۳۲۷ در شهرستان زاهدان ديده به جهان گشود و در سال ۱۳۷۸ به دست اشرار کوردل در ایرانشهر به فیض شهادت نائل آمد.

 شهید مدافع وطن ابراهیم شهرکی نسب مورخ ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ در سن ۲۷ سالگی حین انجام مأموریت در سراوان به درجه رفیع شهادت نائل گردید.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شی ‌جین‌پینگ به روزنامه‌نگاران گفت: « داستان چین را خوب روایت کنید»
  • نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «آبادان» برگزار می‌شود
  • جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد
  • دریاچه ارومیه میزبان نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی
  • آغاز فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده های معظم شهدا در زاهدان