Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای حقوقی جدید هیات مدیره شرکت کارت اعتباری ایران کیش عصر دوشنبه 20 آبان 98 در مجمع عمومی به طور فوق‌العاده این شرکت انتخاب شدند.

به گزارش ایسنا، مجمع عمومی به طور فوق‌العاده شرکت کارت اعتباری ایران کیش(سهامی عام) عصر دوشنبه 20 آبان ماه 1398 با موضوع انتخاب اعضای حقوقی جدید این شرکت در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش واقع در خیابان ولیعصر نرسیده به تقاطع پارک وی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای مرادی نماینده بانک تجارت به عنوان سهامدار عمده ریاست مجمع را به عهده داشت و آقایان کدیور نماینده شرکت سرمایه‌گذاری ایرانیان (سهامی خاص) به عنوان ناظر اول، صانع نماینده شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی (سهامی عام) به عنوان ناظر دوم، طبری به عنوان منشی مجمع، کلوانی به عنوان نماینده بازرس قانونی و حسابرس و خانم باقری به عنوان نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار تهران از دیگر اعضای برگزار کننده مجمع بودند.

بر اساس آرای اخذ شده در مجمع، بانک تجارت، بانک سپه، شرکت سرمایه‌گذاری ایرانیان (سهامی خاص)، شرکت تدبیرگران فناوری اطلاعات تجارت ایرانیان و شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره شرکت کارت اعتباری ایران کیش (سهامی عام) انتخاب شدند. 

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران کیش مجمع عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد

 مجمع انتخاباتی فدراسیون سه‌گانه به ریاست سیدمحمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و با حضور محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

امین احمدی، حمید براتی، کاظم حججی، سیدکمال پیمبری، علی‌اکبر حسن پورحیدری، مهدی گودرزی، جاسم منوچهری، ایرج عرب و محمد نصیری ۹ کاندیدای تصدی پست ریاست این فدراسیون بودند که عرب پیش از آغاز مجمع، انصراف خود را به‌صورت کتبی اعلام کرد و امین احمدی و سیدکمال پیمبری نیز غایب بودند.

پس از انصراف ۴ کاندیدا، در نهایت محمدکاظم حججی با کسب ۲۴رای از مجموع ۴۷ رای ماخوذه برای مدت ۴ سال بر مسند ریاست این فدراسیون المپیکی قرار گرفت.

در این مجمع حمید براتی یک رای، علی‌اکبر حسن‌پور حیدری ۱۵ رای و مهدی گودرزی نیز ۵ رای بدست آوردند.

فیراث الحمود نماینده فدراسیون جهانی سه گانه به‌صورت آنلاین بر نحوه انتخابات نظارت داشتند.

در ادامه رای‌گیری برای انتخاب اعضای هیات رئیسه برگزار شد و در نهایت محمد نصیری و زهرا بهشتی‌راد با کسب ۴۱ رای به عنوان نواب رئیس، سیروان عزیزی با ۴۱رای به‌عنوان خزانه‌دار، فرامرز رنجکش و فاطمه واحدی با ۳۷ و ۴۱ رای به‌عنوان کارشناس خبره، حامد یادگاری دهکردی با ۴۰ رای به‌عنوان نماینده هیات‌های استانی و علی ایرانمنش با ۳۹ رای به‌عنوان نماینده باشگاه‌های ورزشی انتخاب شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • رئیس هیات مدیره استقلال: انتقال مالکیت به هلدینگ خلیج فارس، اتفاقی عالی است
  • انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج فارس، عالی است
  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد