Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@06:57:13 GMT

طلاب حوزه علمیه یزد معمم شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۲۶۱۴

طلاب حوزه علمیه یزد معمم شدند

طی آئینی با حضور عموم مردم و جمعی از روحانیون و طلاب یزد، چند تن از طلاب یزدی معمم و ملبس شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان: طی آئینی با حضور عموم مردم و جمعی از روحانیون و طلاب یزد، چند تن از طلاب یزدی معمم  شدند.

 

در این مراسم که با حضور عموم مردم در مسجد مصلای عتیق برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین سید جواد آیت اللهی برای طلاب جوانی که مفتخر به پوشیدن لباس سربازی و خدمت گذاری امام زمان(عج) شده اند دعای خیر کرد و در زمینه زی طلبگی و بایدها و نبایدهای یک روحانی نکاتی را یادآور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در پایان این مراسم ۳ نفر از طلاب به پوشیدن لباس روحانیت نائل آمدند.

 

 

منبع: قطره/حوزه

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته وحدت هفته وحدت خبرگزاری شبستان کانون های مساجد رفسنجان هفته کتاب و کتابخوانی استان بوشهر اصفهان یزد حوزه مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۲۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی اکبر اسماعیلی چهارشنبه شب در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه استان بوشهر بیان کرد: مردم استان بوشهر از دیر باز احترام ویژه ای به عالمان دینی داشتند و این احترام و توجه به عالمان دینی در کشور بی نظیر است و نشان از فرهنگ دینی اصیل و دیرین استان بوشهر دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به حضور علمای استان در کنار مردم در دوران‌های مختلف افزود: مردمی بودن علمای بوشهر آثار پر برکتی را در این استان بوشهر به یادگار گذاشته است و یکی از آن آثار توجه وافر مردم این استان به قرآن و مسائل شرعی است.

وی با یاد آوری حماسه قرآنی مردم استان بوشهر در محفل روستای چارک خاطر نشان کرد: بزرگترین اجتماع مردمی حول قرآن کریم از جهات گوناگون منحصر به فرد بود و این حاصل تلاش‌های خستگی ناپذیر عالمان دینی در کنار مردم بوده است و حکایت از عمق ایمان مردم این استان دارد.

حجت الاسلام اسماعیلی با تاکید بر حفظ روحیه قرآنی این استان بوشهر خاطر نشان کرد: حوزه‌ها در خط مقدم پاسداری از سبک زندگی قرآنی هستند و با حضور در کنار مردم شیوه علمای سلف این استان را باید ادامه دهند.

امام جمعه موقت بوشهر در ادامه تاکید کرد: با بیان خدمات حوزه‌های علمیه به فرهنگ مردم در طول تاریخ و تبیین جایگاه رفیع قرآن و معارف اسلامی به مردم و جامعه نخبگانی، راه را برای شناخت هرچه بیشتر حوزه‌های علمیه هموار کنید.

کد خبر 6088173

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • اساس طلبگی و تبلیغ داشتن انگیزه است
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • مدرس حوزه علمیه: اکثر خودکشی‌های اخیر مولود فقر است
  • کشف بقایای زنان شکنجه و خفه شده‌ به شیوه «مافیاهای ایتالیایی» در مراسم قربانی ۶ هزار سال پیش
  • مدرس حوزه علمیه قم : اکثر خودکشی‌های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی است/ «هیچ توصیه‌ای نداریم که فرد خودکشی‌کننده در قبرستان عمومی دفن نشود»