Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از روز پنج شنبه، ۲۳ آبان ماه آغاز و تا روز یکشنبه ۲۶ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرو مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از روز پنج شنبه ۲۳ آبان ماه آغاز و تا روز یکشنبه ۲۶ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند (اعم از پذیرفته شدگان یا مردودین اعلام نتیجه قبلی این مقطع و یا افرادی که در مرحله قبل انتخاب رشته ننموده‌اند) به منظور شرکت در این مرحله از تکمیل ظرفیت و انتخاب رشته محل در دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند طی روز‌های فوق با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش و پذیرش به آدرس http://azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

مرکز سنجش و پذیرش دانشجو دانشگاه آزاد همچنین اعلام کرد که جدول رشته محل‌های این مرحله از پذیرش دانشجو طی اطلاعیه‌ای در روز چهارشنبه ۲۲ آبان ماه منتشر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نام نویسی بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان اعلام کرد: متقاضیان ثبت نام بدون آزمون ویژه استعداد‌های درخشان مقطع دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند، ثبت نام از امروز شنبه ۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد. داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعداد‌های درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته، محل‌های درخواستی اقدام کنند. داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته، محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • آغاز نام نویسی بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد
  • دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ۴۱ ساله شد