Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری و فعالان الجزایری از نقش امارات در سرکوب جنبش الجزایری‌ها و همکاری اطلاعاتی الجزیره و ابوظبی در این باره خبر دادند. ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سایت امارات لیکس در گزارشی به دخالت های امارات در تحولات داخلی الجزایر پرداخت و نوشت: امارات در طول سالهای گذشته نقشی مشکوک را در اجرای توطئه انقلاب معکوس علیه انقلاب های بهار عربی ایفا کرده است تا اراده ملت ها برای دستیابی به آزادی و دموکراسی را سرکوب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، امارات در تلاش برای مهار انقلاب مردمی الجزایر و خنثی سازی درخواست ها برای پایان حکومت نظامی در این کشور و روی کار آمدن دولتی مدنی است.

حمایت علمای الجزایر از تظاهرات مردمی علیه وابستگان به نظام بوتفلیقه

امیر دیزاد وبلاگ نویس الجزایری دستگاههای اطلاعاتی الجزایر و امارات را متهم کرد که در تلاش برای بستن دهانها در الجزایر هستند که خواهان روی کار آمدن یک دولت مدنی هستند.

وی اشاره کرد که مدیریت فیسبوک سیزدهمین صفحه او را به خاطر فعالیت های مخالف نظام حاکم در الجزایر بسته است.

دیزاد گفت: همان طرف هایی که با من در دوران عبدالعزیز بوتفلیقه رئیس جمهور مستعفی به خاطر منتشر کردن پرونده ها و تصاویر مفسدان می جنگیدند، همان هایی هستند که امروز نیز با من می جنگند.

وی افزود: نبرد ما با دستگاه اطلاعاتی است که درباره ما گزارش می نویسد و به سرکردگان باند در داخل الجزایر و امارات در خارج و به طور مشخص مدیریت دفتر فیسبوک در شمال آفریقا و خاورمیانه در دبی تحویل می دهد. اینها همان دستگاههای (گذشته حاکم در الجزایر) هستند؛ هرچند که سران آنها تغییر کند. این دستگاههای اطلاعاتی الجزایر در گذشته گزارش های خود را به ژنرال التوفیق و سپس سرتیپ عثمان طرطاق روسای خود می دادند و امروز آن را به قاید صالح رئیس ستاد ارتش الجزایر می دهند.

دیزاد گفت: فعالان الجزایری در جهان برای برگزاری تجمع اعتراض آمیز در برابر دفاتر فیسبوک آماده می شوند تا خواهان پایان اقدامات فیسبوک علیه صفحه های ما شوند که در آن فقط خواهان دولت مدنی و گذار دموکراتیک هستیم.

تظاهرات در شهرهای مختلف الجزایر از اواخر ماه فوریه گذشته برای درخواست جهت اجرایی شدن دو ماده هفت و هشت قانون اساسی و رفتن همه سران نظام گذشته ادامه دارد.

رئیس جمهور موقت الجزایر بر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در 12 دسامبر آینده تاکید کرده است اما معترضان برگزاری آن زیر نظارت سران نظام گذشته را بی معنا می دانند و با برگزاری آن مخالفت می کنند.

در این میان، تاکید بر رد هرگونه دخالت امارات در امور داخلی الجزایر در اعتراض های الجزایر همواره مطرح بوده است.

در بین شعارهای زیادی که معترضان الجزایری در تظاهرات های متعدد خود فریاد زده اند، شعار علیه امارات و محکومیت دخالت آن در امور داخلی الجزایر بوده است که خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران آن را پوشش داده اند.

شرکت کنندگان در تظاهرات ها پلاکاردها و پارچه نوشته هایی نظیر "امارات سرنگون باد"، "نه به امارات در کشور شهیدان" و "ای حکام امارات، با خون شهیدان ما مقاصد خود را دنبال نکنید"را در دست داشته اند.

انتهای پیام/

R7969/P/S8,88,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "امارات" الجزایر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار امارات الجزایر اخبار امارات الجزایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت درهم امارات امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

امروز قیمت درهم امارات در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت درهم امارات که دیروز با کاهش قیمت ۲۲۰ تومانی به ۱۸,۲۰۰ رسیده بود، امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ با کاهش ۲۸۰ تومانی (۱.۵۶ درصد) به ۱۷,۹۲۰ رسید.

بالاترین قیمت درهم امارات در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷,۹۲۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱۷,۹۲۰ تومان خرید و فروش می‌شد.

قیمت فعلی درهم امارات نسبت به هفته گذشته ۱.۴۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

همچنین بهای هر واحد درهم امارات در شش ماه گذشته حدود ۲۷.۹۱ درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر هر ۱۰۰ دلار آمریکا برابر است با ۳۶۷ درهم امارات.

در حال حاضر یک میلیون تومان برابر است با ۵۶ درهم امارات.

منبع: رکنا

tags # درهم امارات سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • روایت ابوظبی از رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
  • سیل برای دبی گران تمام شد / درهم صعود کرد
  • خیابان‌های دوبی همچنان زیر آب + تصاویر
  • استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی در آموزش و پرورش
  • روسیه: فوری اسرائیل را تحریم کنید | خشم روس‌ها از اتهام همکاری کارکنان آژانس امداد و کار با جنبش حماس
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • قیمت درهم امارات امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • سرکوب مزد در سنوات گذشته باید جبران شود/ حداقل مزد ۱۵میلیون تومان
  • سرکوب تظاهرات همبستگی با غزه در شیکاگو از سوی پلیس آمریکا+ تصاویر