Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان بوشهر با تاکید بر برخورد قاطع با کالای قاچاق از کشف محموله یک میلیارد ریالی اسباب بازی قاچاق در دیلم خبر داد. ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دیلم، سردار خلیل واعظی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر مبارزه قاطع  با قاچاق کالا و اجناس اظهار داشت: قاچاق کالا ضمن اینکه به اقتصاد و تولید کشور ضربه می‌زند از نظر سلامتی و معیشتی به جامعه خسارات وارد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای برخورد با قاچاق کالا تمام محورها و نقاط مختلف استان بوشهر تحت رصد اطلاعاتی و عملیاتی پلیس قرار دارد گفت: فعالیت نیروی انتظامی برای مقابله با قاچاق کالا شبانه‌روزی است و برخورد قاطع با قاچاق در اولوبت قرار دارد.

 فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف کالای قاچاق در دیلم خبر داد و خاطر نشان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی سودجو در دیلم اقدام به خرید و فروش اسباب بازی قاچاق می‌کنند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فرماندهی انتظامی این شهرستان دیلم قرار گرفت.

واعظی از توقف خودرو باری حامل اسباب‌بازی قاچاق خبر داد و بیان کرد:ماموران با اشراف اطلاعاتی و گشت زنی نامحسوس در سطح شهر دیلم، یک دستگاه خودرو وانت سایپا حامل بار قاچاق را شناسایی و اقدام به توقیف آن کردند.

وی، با اشاره به کشف محموله اسباب بازی قاچاق گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو یک‌هزار و 318 قلم انواع اسباب بازی قاچاق کشف کردند.

23 میلیارد ریال کالای قاچاق توسط دریابانی استان بوشهر کشف شد 145 میلیارد تومان کالای قاچاق در نیمه نخست سالجاری توسط دریابانی استان بوشهر کشف شده است 100 میلیارد تومان کالای قاچاق در سواحل استان بوشهر کشف شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر به دستگیری یک متهم در این رابطه پرداخت و تصریح کرد: طبق نظر کارشناس مربوطه ارزش این محموله یک میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/190/ع

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۲۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ رضا نیکو اظهار داشت: بارج پهلوگیری شده در بندر دیلم به طول ۵۶، عرض ۱۵ و عمق ۳.۷۰ متر است که اسقرار آن از دیرباز مورد مطالبه بندرنشینان دیلمی بوده است.

وی بیان کرد: با هدف افزایش ایمنی و کاهش مدت انتظار شناور‌ها نسبت به بکارگیری این فروند بارج در بندر دیلم اقدام شده است.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم گفت: ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر دیلم با افزوده شدن یک فروند بارج ۲ هزار تنی اکنون به هزار چهار تن افزایش پیدا کرده است.

نیکو اظهار داشت: با بکارگیری یک فروند بارج جدید اکنون امکان پهلوگیری همزمان هشت موتورلنج فراهم شده است.

فرماندار دیلم نیز گفت: در سفر ریاست جمهور به استان بوشهر استقرار یک فروند بارج به عنوان یکی از درخواست‌های مردمی مطرح شده بود که این مهم با تلاش اداره کل بنادر و دریانوردی استان و تعاونی لنج داران بندر دیلم محقق شد.

محمد اسدی افزود: ترافیک موتورلنج‌ها در آب‌های بندر دیلم همواره خطری برای وقوع آتش سوزی بود که با ۲ برابر شدن ظرفیت اسکله اکنون امکان وقوع چنین حوادثی به حداقل رسیده است.

دیگر خبرها

  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد
  • پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم