Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) نشستی با حضور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، سرمربی و مدیر این تیم برگزار شد. تاریخ انتشار: 17:00 - 21 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۳۵۲

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) نشستی با حضور محمدحسن انصاری‌فرد، گابریل کالدرون و افشین پیروانی به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم در دفتر باشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی باشگاه که در این جلسه حاضر بود درباره موارد مطرح شده در این نشست اظهار داشت: از جمله موضوعات مورد بحث زمان پرداختی جدید به اعضای تیم بود که مدیرعامل باشگاه به سرمربی گفت قبل از بازی بعدی تیم بخشی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی پرداخت می‌شود.

وی افزود:‌ همچنین درباره کار‌های اداری و اقامتی کالدرون در این جلسه بررسی‌های لازم انجام شد و برخی موارد پیگیری شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: سرمربی تیم فیلمی از اتفاقات مختلف رخ داده تا این مقطع از فصل را تهیه کرده بود و با استناد به آن درباره محرومیتی که از سوی کمیته انضباطی برایش اعمال شده تاکید کرد که هیچ اتهامی نزده و در مصاحبه‌ای که فایل ویدئویی آن موجود است درباره یک آرزو برای آینده حرف زده و از کلمه امیدوارم استفاده کرده است. مدیرعامل باشگاه هم به او گفت که باشگاه باز هم برای رفع محرومیت او تلاش می‌کند.

قدوسی باشگاه تصریح کرد: تخلفات رخ داده، رفتار‌ها و اظهارنظر‌های صورت گرفته تاکنون و تفاوت در نحوه برخورد و اعمال محرومیت برای آنها برای کالدرون و برخی نفرات تیم تعجب‌آور بود. کالدرون در این سی دی که توسط همکاران او تهیه شده بود مواردی را نشان داد که هیچ تصمیمی برای متخلفان اتخاذ نشده، اما در قبال پرسپولیسی‌ها محرومیت صادر شده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه در پایان خاطرنشان کرد: در بخش‌هایی از نشست ذیحساب، معاون ورزشی و اجرایی باشگاه و سرپرست امور بین الملل هم حضور پیدا کردند و درباره مسائل مختلف مورد بحث در جلسه توضیحاتی ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: برگزاری نشست انصاری‌فرد و فتحی با مدیرعامل شرکت توسعه

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمد حسن انصاری فرد گابریل کالدرون افشین پیروانی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت دادستان سیرجان از افشین پیروانی 

بعد از دیدار پرسپولیس مقابل گل‌گهر در سیرجان، حاشیه عجیبی برای افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس راه افتاد که احتمالا پای او را به محاکم قضایی فوتبالی باز خواهد کرد! رئیس کمیته انضباطی باشگاه گل‌گهر سیرجان که دادستان شهر سیرجان هم هست از پیروانی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده است!

در گزارش فارس آمده است:این شکایت با سربرگ و مهر دادستانی شهر سیرجان ثبت شده است. گویا بعد از بازی پرسپولیس مقابل گل‌گهر، به کاروان سرخ‌پوشان گفته شده بود که برای شام به رستورانی که مشخص شده بود بروند، اما اعضای تیم پرسپولیس برای صرف شام راهی رستوران دیگری شدند که این موضوع باعث ثبت این شکایت عجیب شده است.

به همین دلیل، از افشین پیروانی با عنوان «تمرد از دستور» در کمیته انضباطی شکایت شده و سرپرست پرسپولیس باید پاسخگوی این شکایت باشد!

دیگر خبرها

  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • شکایت دادستان سیرجان از افشین پیروانی 
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل
  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
  • مادر شهیدان انصاری به فرزندانش پیوست
  • برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان اردبیل