Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@12:31:30 GMT

لژیونرهای تیم امید به اندونزی رسیدند + عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۲۹۳۵

لژیونرهای تیم امید به اندونزی رسیدند + عکس

بازیکنان لژیونر تیم فوتبال امید کشورمان به اردوی این تیم در کشور اندونزی رسیدند و خود را به کادرفنی تیم امید معرفی کردند. ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اردوی تیم فوتبال امید کشورمان از هفته گذشته در تهران آغاز شد و شاگردان حمید استیلی، یکشنبه شب تهران را به مقصد جاکارتا برای برگزاری دو دیدار دوستانه با اندونزی ترک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اردو در شرایطی برگزار شد که تنها بازیکنان داخلی در تمرینات حضور داشتند و سفر تیم امید هم با بازیکنان داخلی انجام شد. البته اللهیار صیادمنش، مهدی مهدیخانی و یونس دلفی، سه بازیکن لژیونر دعوت شده به اردوی تیم امید قرار بود به صورت مستقیم راهی اندونزی شوند که آنها امروز (سه‌شنبه) در اردوی امیدها حاضر شدند.

صیادمنش که عضو تیم امید است، در سال 98 به دلیل حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان یا مصدومیت، نتوانسته بود در اردوها حضور پیدا کند و این اولین حضور او در اردوی تیم امید است.

تیم فوتبال امید کشورمان روزهای چهارشنبه و شنبه، 22 و 25 آبان‌ماه با اندونزی دیدار خواهد کرد. همچنین قرار است پس از پایان این اردو، امیدهای کشورمان راهی قطر شوند و یک دیدار دوستانه با تیم المپیک این کشور هم در تاریخ 30 آبان‌ماه برگزار شود. هرچند به دلیل برگزاری این بازی در تاریخی خارج از روزهای فیفا، سه بازیکن لژیونر کشورمان نمی‌توانند تیم امید را مقابل قطر همراهی کنند.

برگزاری آخرین تمرین امیدها پیش از سفر به اندونزی در حضور مهدی تاجاستیلی: اندونزی در خانه، حریف قدرتمندی است

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال امید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال امید تیم فوتبال امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۲۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، برنامه مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید باشگاه‌های ایران در گروه‌های مختلف به شرح زیر است:   گروه یک: سی دنا سی سخت (میزبان)، سرخپوشان شوشتر، استقلال سیلک کاشان، آرتیمان خمین و خیبرخرم آباد مسابقات در تاریخ ۲۰ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.   گروه ۲: ایفا سرام سرخرود (میزبان)، اکباتان اردبیل، رویان مهر رویان، میعاد فیروز کوه و دهداری مشهد مسابقات در تاریخ ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.   گروه ۳: کاسپین بابل (میزبان)، مس سونگون تبریز، استقلال نوین بجنورد، شاهین گرجی محله، مدرسه عال حرفه‌ای مشهد مسابقات از تاریخ ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت برگزار می‌شود.   گروه ۴: آوای میناب حدید (میزبان)، سپاهان اصفهان، نیو سایپا بندرعباس و سرخ دلان دلوار مسابقات از تاریخ ۱۱ تا ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.   گروه ۵: الون نوین همدان (میزبان)، شهرداری اردبیل، عقاب تهران و ولایت اهواز  مسابقات از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.   از هر گروه تیم‌های اول مستقیما به مسابقات لیگ امید صعود و تیم‌های دوم سهمیه مراحله اول مسابقات مناطق فصل آتی را کسب می‌کنند و سایر تیم‌ها به مسابقات استانی بازمی گردند.

 

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)