Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در گردهمایی ائمه جمعه خراسان رضوی در مشهد گفت: این استان، ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد و تا کنون ۵۷۰ نفر نامزد احتمالی برای احراز پست نمایندگی مجلس یازدهم از این استان کاندید شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: در دوره قبلی انتخابات سه هزار و ۵۰۲ شعبه اخذ رأی در کل حوزه‌های رای‌گیری خراسان رضوی وجود داشت که پیش بینی می‌شود در این دوره این تعداد ۱۰ درصد افزایش یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: استانداری مامور اجرای قانون انتخابات و حسن اجرای آن است و در این راه هفت شرح وظیفه و اقدام را پیش‌بینی کرده‌ایم.

جعفری افزود: تشکیل ستاد انتخابات، صدور احکام اعضا و تشکیل کمیته‌های مربوطه در ستاد انتخابات استان و آسیب شناسی دوره‌های پیشین انتخابات انجام شده و برای رفع آن‌ها راهکار‌های لازم اتخاذ شده است.

او ادامه داد: برای شعبه‌هایی که در انتخابات دوره گذشته بیش از هزار و ۵۰۰ تعرفه مصرف کرده اند امسال دو صندوق رای گیری پیش بینی شده است تا در وقت مردم صرفه جویی و شمارش آرا هم راحت‌تر انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در حوزه حقوقی و آموزشی هم کار‌های مهمی انجام شده است از جمله مهمترین جرایم انتخاباتی و راهکار‌های پیشگیری از آن‌ها مشخص و به صورت کتابچه برای آگاهی اعضا ستاد انتخابات چاپ شده است.

جعفری افزود: در حوزه آسیب‌های امنیتی و انتظامی هم ۳۰۰ آسیب محتمل جمع‌بندی و راه‌های کنترل آن‌ها مشخص شده است و با اقدامات انجام شده برای برگزاری انتخابات به صورت کامل آماده هستیم.

او با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیک هم گفت: دست کم در هفت شهرستان خراسان رضوی، انتخابات تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: ۵۵ حزب و تشکل مجوزدار در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند که ما در ارتباط و تعامل دوطرفه با آن‌ها هستیم و برای فعالیت هر چه بیشتر آن‌ها بسترسازی می‌کنیم.   انتهای پیام//ف.ک   برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در هفت شهرستان خراسان رضوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۲۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده الکترونیکی خواهد بود

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدابنده برای راهیابی ۲ نماینده دیگر برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل رفیعی رئیس ستاد انتخابات استان زنجان اظهار داشت: بر اساس قانون انتخابات در این مرحله از انتخابات افراد شرکت‌کننده در مرحله نخست باید در همان حوزه انتخابیه که رای داده‌اند، ‌شرکت و رأی دهند و علاوه بر آن افرادی که در مرحله نخست انتخابات شرکت نکرده‌اند، می توانند در هریک از حوزه‌های انتخابیه مورد نظر خود رای دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه همه شرایط در این دو حوزه برای فرایند رای‌گیری مهیاست تأکید کرد: انتخابات در این دو حوزه، همانند دور قبل نیمه الکترونیکی خواهد بود و تغییری در تعداد و محل شعب نخواهیم داشت.

رفیعی گفت: هیئت استانی بررسی تبلیغات نیز فعالیت خود را در جهت رصد فعالیت‌های انتخاباتی و همچنین برنامه‌ریزی لازم جهت برخورداری نامزدها از فرصت برابر استفاده از امکانات تبلیغی بویژه تهیه و پخش فیلم‌های تبلیغاتی و برنامه‌های مناظره نامزدها از شبکه استانی اشراق آغاز کرده است.

به گزارش تسنیم، دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون خراسان رضوی فراهم شده است
  • افزایش ۵۱ درصدی واگذاری زمین به متقاضیان در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • لغو پروازهای فرودگاه مشهد به ۱۰ شهر تا فردا صبح
  • پروازهای فرودگاه مشهد به مقصد ١٠ شهر کشور باطل شد
  • سهم۵۰ درصدی کاشت پسته در کشاورزی رشتخوار
  • اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی ۱۷۱ برگزیده
  • دو فوتبالیست خراسان رضوی در راه جام ملت‌های آسیا
  • اعتراضات علیه ممنوعیت کنگره فلسطین در برلین
  • صدور بیش از ۴ هزار پروانه کسب صنفی در خراسان جنوبی
  • انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده الکترونیکی خواهد بود