Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره فرهنگی هنری تربیتی استان سمنان روز سه شنبه در حاشیه گشایش این نمایشگاه در گفت و گو با ایرنا افزود: این نمایشگاه که با عنوان جشنواره کانون‌های فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان برپا شده است فعالیت‌ها و دستاوردهای کانون ها را به صورت نمایشگاهی، کارگاهی و فروشگاهی به نمایش گذاشته است.

رحمان میرزایی افزود: این نمایشگاه استانی که به صورت جشنواره دوسالانه برگزار می شود اولین دوره خود را در سمنان تجربه می کند، تولیدات هنری و صنایع دستی دانش آموزان استان  را شامل می شود  که در سه دوره آموزشی بهار و پاییز و تابستان در طرح های غنی سازی اوقات فراغت تولید شده است و پس از آن در سال آینده در سومین دوسالانه ملی که در تهران برگزار می شود ارایه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: کانون های فرهنگی تربیتی زیر نظر معاونت پرورشی آموزش و پرورش فعالیت می کنند و در استان سمنان ۱۹ کانون فرهنگی تربیتی  از ۱۱ منطقه  وجود دارد که کانون شهید بهشتی شاهرود دارای درجه ملی، کانون دخترانه امام خمینی(ره) سمنان دارای درجه استانی و سایر کانون ها، نسبت به متوسط جمعیت و نوع فعالیت، در سطح های یک تا سه درجه بندی می شوند.

مناطق مهدیشهر، آرادان، گرمسار، میامی، بیارجمند، دامغان، امیرآباد، سمنان و شاهرود، از جمله کانون هایی هستند که تولیدات آنها در این نمایشگاه حضور دارد. 

اولین جشنواره دستاوردهای کانون‌های فرهنگی تربیتی استان سمنان تا ۲۳ آبان ۹۸ در نگارخانه اصلی فرهنگسرای کومش سمنان برپا است و علاوه بر تولیدات دانش آموزان، آثاری نیز از دبیران و استادان از جمله محسن پازوکی دبیر کانون شهرستان آرادان در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

برچسب‌ها سمنان فرهنگی هنری آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان فرهنگی هنری آموزش و پرورش دانش آموزان سمنان فرهنگی هنری آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۳۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در انتظار جذب تعداد ۷۷۷ فرهنگی جدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، افشین امیریان گفت: برنامه ریزی لازم برای برگزاری ارزیابی تکمیلی (مصاحبه تخصصی) پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون صورت گرفته است و ۶ کانون در استان بدین منظور تجهیز خواهد شد.
وی گفت: از مجموع ۷۷۷ نفر سهیه تعداد ۲۰۸ نفر آموزگار ابتدایی و مربی استثنایی، تعداد ۲۴۱ نفر دبیر و تعداد ۳۲۸ نفر مربی امور تربیتی در رشته‌های شغلی مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، تربیت بدنی و سلامت و مشاوره جذب خواهند شد.
مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: بعد از مرحله اول آزمون فرایند استخدام همکاران فرهنگی شامل مراحل بررسی مدارک، مستندات و معاینات پزشکی، ارزیابی تکمیلی (مصاحبه تخصصی) و گزینش خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی لازم برای برگزاری دوره آموزش ارزیابان و اقدامات لازم برای تأمین تجهیزات و فناوری لازم تامین شده است.
آزمون مرحله اول استخدامی آموزگاری ۱۸ اسفند ماه سال گذشته برگزار شد و آزمون مرحله اول دبیری ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • زیرساخت‌های تربیتی در استان همدان ضعیف است
  • اولین استخر دانش آموزی استان سمنان افتتاح شد
  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • افتتاح اولین استخر دانش آموزی استان سمنان
  • استان همدان نیازمند زیرساخت تربیتی برای جوانان
  • برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد
  • آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در انتظار جذب تعداد ۷۷۷ فرهنگی جدید