Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  سید جلال حسینی در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس، بازی با فولاد خوزستان، جشن سوپرجام و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

 بعد از ۴ روز تعطیلی مجددا تمرینات پرسپولیس از یکشنبه آغاز شد.

خدا را شکر که وضعیت تیم خوب است و بعد از چند بازی سخت ۴ روز استراحت کردیم که خیلی به موقع بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بدون حضور ملی‌پوشان تمرین می‌کنیم، اما باید شرایط بهتری به وجود بیاید تا بتوانیم برای بازی‌های سختی که در پیش داریم، آماده باشیم؛ همان طور که می‌دانید کار خیلی سخت است.

 در بازی بعد باید به مصاف نفت مسجدسلیمانی بروید که تاکنون در ۱۲ بازی در لیگ برتر و جام حذفی باخت نداشته، این بازی را چطور می‌بینی؟

به هر حال عملکرد مهدی تارتار کاملا مشخص است و او در هر تیمی که حضور داشته، تیم منسجم و خوبی را آماده کرده است. در پارس جنوبی و نفت مسجدسلیمان می‌بینیم که تیم‌های او چطور بازی می‌کنند و مطمئنا ما با یک تیم سخت‌کوش بازی خواهیم داشت. این تیم تا به حال در جام حذفی و لیگ برتر باخت نداشته و همین مسئله نشان می‌دهد که بازی سختی در پیش خواهد بود، اما امیدوارم ما با آمادگی کامل و در کنار هوادارانمان این بازی را انجام دهیم و بتوانیم ۳ امتیاز خوب از این بازی بگیریم.

بعد از ۶۶ روز مقابل فولاد خوزستان دوباره به ترکیب ثابت پرسپولیس برگشتی. شرایط چطور بود؟

به هر حال بعد از این مدت بازی کردن مقابل تیم خوب جواد نکونام سخت بود، به خصوص اینکه آن‌ها تیم سخت‌کوش و کاملی هستند. تیم فولاد در زمین خودش بازی می‌کرد و تماشاگران این تیم به خوبی از آن‌ها حمایت می‌کردند و این موضوع باعث شد که ما تحت فشار باشیم، هر چند گل زودهنگامی زدیم و با دوندگی بالا توانستیم ۳ امتیاز خوب را بگیریم.

 آمار بعد از بازی نشان می‌داد که یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در این بازی بودی.

به هر حال سخت بود که بعد از این مدت که بازی نکرده بودم، مقابل چنین تیم خوبی به میدان بروم، اما با وجود کار بسیار حساسی که داشتیم، توانستیم برنده شویم و برد خوبی به دست بیاوریم. گرفتن این ۳ امتیاز برای ما خیلی مهم بود و خوشحالم که دست پر به تهران برگشتیم.

 اما جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان معتقد بود که پرسپولیس با وقت‌کشی توانست برنده این بازی باشد.

امکان ندارد که پرسپولیس وقت‌کشی کند. ما سه سال است که بیشترین تلاش را انجام دادیم و با همه وجود کار کردیم. الان هم همین‌طور است و با همه وجود کار می‌کنیم و برنده شویم و این حرف‌ها درست نیست. ما مقابل هر تیمی بازی کنیم برای حمله کردن به زمین می‌رویم و این‌طور نیست که دفاعی بازی کنیم.

پرسپولیس فصل گذشته کار بزرگی کرد و در قهرمانی دبل کرد. با این همه جشن اهدای کاپ دیر برگزار شد و به نظر می‌آمد که در شان پرسپولیس نیست.

متاسفانه این مسائل در حق پرسپولیس رخ می‌دهد. مطمئنا حق هواداران پرسپولیس خیلی بیشتر از این حرف‌ها بود؛ چراکه این دو قهرمانی در فصل گذشته با حمایت هواداران به دست آمد و جشن اهدای جام به گونه‌ای انجام شد که انگار ارزشی برای این قهرمانی قائل نشدند. ما در سه سال ۷ قهرمانی به دست آوردیم و همه این جام‌ها برای ما ارزشمند و مهم است. این جام‌ها برای هواداران ماست؛ چراکه آن‌ها زحمت زیادی کشیدند و با حمایت از ما باعث شدند که قهرمان شویم. خوشحالی هواداران برای ما خیلی مهم بود، اما به نظرم باید جشن خیلی بهتری برگزار می‌شد؛ چراکه جشنی که برگزار کردند در شان هواداران ما نبود.

با جامی که بعد از بازی با ماشین سازی بالای سر بردی، یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ ایران شدی.

این برای من باعث خوشحالی است که توانستم این موفقیت‌ها را در این سال‌ها جشن بگیرم. گرفتن یک جام هم باعث خوشحالی است، اما گرفتن این همه جام قطعا خوشحالی خیلی بیشتری دارد. برایم باعث افتخار است که این قهرمانی‌ها را جشن گرفتم و چه در سپاهان، چه در سایپا و چه در پرسپولیس موفق شدم این جام‌ها را به دست بیاورم. این مسائل برای من افتخار زیادی دارد.

مشکلات مالی این روز‌ها در فوتبال ایران حرف اول را می‌زند. مشکلات مالی پرسپولیس به کجا رسید؟

به هر حال مشکلات مالی وجود دارد و من در این خصوص آقای انصاری‌فرد را دیده‌ام. خیلی از بازیکنان ما از فصل گذشته ۵۰ درصد طلب دارند و امسال هم حدود ۱۰ درصد پول گرفته‌ایم. متاسفانه باید بگویم به تیمی که در این ۴-۳ سال با زحمت بازیکنان و حمایت هواداران ساخته شد، ضربه زدند، اما ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا تیم قدرتمند سال‌های گذشته را داشته باشیم، هرچند که به ما ضربه زدند. شاید کسی نداند که ما چه مشکلاتی داریم، اگر حرف نمی‌زنیم به این دلیل است که هواداران ناراحت نشوند. ما در این سه سال گذشته ۷ جام گرفتیم، اما یکسری مشکلاتی پیش آوردند که ما آن‌ها را تحمل کردیم. ما تلاش می‌کنیم تا با همه ضرباتی که به پرسپولیس زده شده، کار کنیم و امیدوارم بتوانیم این وضعیت را درست کنیم. به هر حال آقای انصاری‌فرد هم تلاش خودش را می‌کند. همان اندازه که مربیان، بازیکنان و هواداران زحمت می‌کشند باید باشگاه هم کار کند تا زحمت بازیکنان تکمیل شود. کادر فنی پرسپولیس در این چند وقت پول نگرفته و امیدوارم با تلاش‌های باشگاه، مشکلات به وجود آمده برطرف شود.

منبع: فارس برچسب ها: رویداد24 ، سید جلال حسینی ، تیم فوتبال پرسپولیس ، کاپیتان تیم پرسپولیس ، سوپر جام سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سید جلال حسینی تیم فوتبال پرسپولیس کاپیتان تیم پرسپولیس سوپر جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۳۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره و پس از سال‌ها، به نظر می‌رسد که کلاف سردرگم واگذاری دو باشگاه مطرح پایتخت به نهادهایی به جز وزارت ورزش و پایان داستان پر مشغله و پرحاشیه مالکیت مشترک، نزدیک است که البته این موضوع نیز به واسطه اجرای قوانین و ضوابط کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده چرا که در غیر این صورت سرخابی ها حق شرکت در فصل بعد مسابقات باشگاهی قاره را نداشتند.

طی ماه‌های اخیر، سناریوهای مختلفی برای واگذاری استقلال و پرسپولیس مطرح شده بود. از صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تأمین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر گرفته تا هلدینگ خلیج فارس که نام این شرکت ها همگی پیرامون در اختیار گرفتن مالکیت استقلال و پرسپولیس مطرح شده بود که هیچ کدام از آنها نیز به سرانجام نرسیدند.

در نهایت و در روزهای گذشته تصمیم بر آن شد که سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بانک‌ها واگذار شود. در این میان از بانک ملت به عنوان خریدار پرسپولیس و همچنین بانک تجارت به عنوان ارگانی که قرار است مالکیت استقلال را بر عهده بگیرد، نام برده شد. با این حال و همانطور که از قبل نیز پیش‌بینی می‌شد، واکنش‌های کاملاً متفاوتی در فضای هواداری بین دو تیم شکل گرفت که منجر به اعتراض آبی‌ها نسبت به این تصمیم گیری شده است.

با به میان آمدن بحث واگذاری سرخابی‌ها به این دو بانک، طبیعی بود که نخستین موضوع مورد بحث در اینباره، مربوط به میزان درآمد و رتبه‌بندی بانک‌های ملت و تجارت در سال‌های اخیر باشد. جایی که نمودارهای منتشر شده از سوی رسانه های اقتصادی نشان می‌دهد که خریدار پرسپولیس به عنوان سود ده‌ترین بانک کشور، فاصله زیادی با بانک تجارت دارد که همین موضوع سبب شد تا هواداران استقلال نسبت به این نوع از واگذاری معترض باشند.

هرچند که با احتساب درآمدهای سالیانه بانک تجارت باید گفت که به نظر می رسد این بانک قدیمی مشکلی برای صرف هزینه‌های آبی پوشان نداشته باشد اما با انتشار شایعاتی مبنی بر اینکه هولدینگ خلیج فارس به دنبال خرید استقلال بوده و فقط یک مصوبه دولت برای این کار میخواسته، هواداران این باشگاه مدام این اسم را فریاد می‌زنند و  در روزهای اخیر با انتشار هشتگ واگذاری عادلانه نسبت به موضوع خرید باشگاهشان توسط بانک تجارت اعتراض کرده و اعتقاد دارند که این بانک از لحاظ کسب درآمد و سود دهی در سال‌های گذشته، رتبه بسیار پایین‌تری نسبت به خریدار پرسپولیس یعنی بانک ملت دارد.

در این بین هواداران باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر موضعی نسبت به خبر علاقه‌مندی بانک ملت به خرید سهام باشگاه محبوب‌شان نداشته و از این موضوع استقبال کرده‌اند. کمااینکه واگذاری این باشگاه به شرکتی با سرمایه بانک ملت هم اتفاق قابل قبولی برای آنها به نظر می‌رسد اگرچه با انتشار اعتراضهای اولیه برخی واکنشها از درون این نهاد مالی منتشر شده که بی میلی آنها را نسبت به کلیت این واگذاری نشان می‌دهد.

با این حال به نظر می رسد که روند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بانک های تجارت و ملت نهایی شده و در ابتدا عاملیت پرسپولیس و سپس استقلال به این دو بانک سپرده شده تا ببینیم به مرور زمان آنها از این دو برند بزرگ باشگاهی ایران چه چیز تازه ای بسازند.

همانطور که قبلا هم گفته شده شاید اعتماد به اشخاص برای این واگذاری روش بهتری بود اما این اعتماد از سوی تصمیم‌گیران نسبت به اشخاص وجود ندارد.

دیگر خبرها

  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • گره کور عشق آباد به دست کنعانی باز شد!
  • مصدومیت یک پرسپولیسی در فیفادی
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • علاقه شدید یک بازیکن برای پرسپولیسی شدن | یاغی سابق سرخپوش می شود؟
  • وساطت افشین پیروانی برای حضور هواداران در تمرین
  • هواداران پرسپولیس عبدالکریم را در قطر سوژه کردند!
  • واکنش هواداران پرسپولیس به درخشش ستاره این تیم
  • روایت خدابنده‌لو از رد پیشنهاد استقلال