Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به تغییرات این نیرو گفت: یکان‌های نیروی زمینی ارتش با توجه به تغییراتی که در ماهیت آن‌ها بوجود آمده است، آمادگی مقابله با هر تهدیدی را دارند.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از تیپ ۱۸۸ زرهی زاهدان گفت: ارتش در سیستان و بلوچستان یک لشکر زرهی قدرتمند، قوی و خوش‌نام دارد که در دفاع مقدس حماسه آفرین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تامین امنیت مرز‌های کشور یکی از اقدامات این لشکر است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش یاداور شد: یکان‌های نیروی زمینی ارتش با توجه به تغییراتی که در ماهیت آن‌ها بوجود آمده است، آمادگی بیشتری برای مقابله با تهدید‌های دشمنان دارند.

وی با اشاره به تغییرات نیروی زمینی ارتش افزود: اکنون یگان‌های نیروی زمینی به سه دسته متحرک هجومی، واکنش سریع و تخصصی و حرفه‌ای تقسیم شدند و شاکله نیروی زمینی ارتش را تشکیل می‌دهند و آمادگی مقابله با هر تهدیدی را دارند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری گفت: نیروی زمینی ارتش در ۲۶ رسته در بخش دفاعی، تجهیزات لازم را دارد و خودش تولیدکننده این تجهیزات است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تنها راه خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن را، استحکام و وحدت بین اقوام ایرانی عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرمانده نزاجا امیر کیومرث حیدری نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۳۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز ۲۹ فروردین روز ارتش و نیروی زمینی ، با حضور سید ابراهیم رئیسی ، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی، امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی و امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش آغاز شد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896177

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند، زوال آنها به تعجیل می‌افتد
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود
  • امیر حیدری: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود
  • تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه
  • مراسم رژه ارتش آغاز شد
  • سرتیپ حیدری: در صورت تعدی اسرائیل ایران پاسخ سخت تری خواهد داد
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: ارتش ما یک ارتش انقلابی است
  • امیر حیدری: رژیم صهیونیستی سست تر از خانه عنکبوت است
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: به هر تهدیدی در کوتاه ترین زمان پاسخ می دهیم
  • سرتیپ حیدری: آمادگی پاسخ به هر تهدیدی در کوتاه‌ترین زمان را داریم