Web Analytics Made Easy - Statcounter

مناف کسائی روز سه شنبه در مراسم افتتاح مدرسه خیر ساز روستای خواجه غور بخش مرکزی هشترود افزود: هم اکنون ۱۵۰ مدرسه توسط خیرین در استان در حال احداث است.
وی گفت: با توجه به مساحت های مختلف این مدارس هر خیر بیش از ۱۵۰ میلیون تومان برای هر مدرسه هزینه می کند.
کسائی افزود:  از اول امسال  شاهد هزینه کرد بیش از یک هزار میلیارد ریال از سوی خیرین در امر مدرسه سازی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی گفت:  خیرین مدرسه‌ساز انسان هایی نیک اندیش هستند که همواره در مسیر مدرسه‌سازی حضور گسترده داشته‌اند و مشکلات فراوان از جمله تحریم‌ها، کمبودها نتوانسته جلوی این حرکت عظیم را بگیرد.
مدیر آموزش و پرورش  هشترود هم گفت: متاسفانه از ۱۵۹ مدرسه این شهرستان بیش از ۶۰ مدرسه نیاز به تخریب و بازسازی نیازهست.
بهمن اقدمی از خیرین خواست  در احداث مدارس و دبیرستانهای  کار و دانش و فنی حرفه ای در این شهرستان توجه جدی داسته باشند.
وی افزود : در حال حاضر ۱۵ پروژه مدرسه سازی خیرین در این شهرستان در حال احداث است. 
 مدرسه امام صادق(ع)  روستای خواجه غور با  ۳ کلاس درس توسط خیر مدرسه ساز حاج علی عسگریان دماوندی با ۱۵۰ متر زیر بنا و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

برچسب‌ها هشترود خیران مدرسه ساز آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هشترود خیران مدرسه ساز آموزش و پرورش هشترود خیران مدرسه ساز آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۳۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اردبیل، گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل در سال جاری قرار دارند. - اخبار استانها -

بهزاد محمدی خلفلو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، با اشاره به وضعیت ساخت و توسعه فضاهای آموزشی و تربیتی استان اردبیل اظهار کرد: سرانه فضای آموزشی استان اردبیل نسبت به میانگین کشوری پائین است و ضرورت دارد با تلاشی مضاعف در ارتقای سرانه فضای آموزشی تلاش کرده و با همت همه جانبه کاستی ها را برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با همه کمبود اعتباری و نیروی انسانی ما موفق شدیم در سال جاری به 100 درصد برنامه های مصوب خود در احداث و تحویل پروژه های آموزشی دست پیدا کرده و مدارسی که تکمیل کردیم در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اردبیل افزود: سال 1402 سال پرخیر و برکتی در حوزه مدرسه سازی بود به طوری که موفق شدیم 217 کلاس درس را با اعتباری بالغ بر 480 میلیارد تومان تکمیل و تحویل آموزش و پرورش دهیم که این عملکرد سند افتخاری بر پیشانی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس اردبیل بوده است.

محمدی خلفلو تصریح کرد: 200 پروژه مدرسه سازی نیز در این استان با همت خیرین و نوسازی مدارس در حال اجراست که یکی از این پروژه های مهم دارالفنون با 300 میلیارد تومان اعتبار در حال تکمیل است که از محل مسئولیت اجتماعی بانک عامل احداث شده و در قالب 30 کلاس درس و سالن آمفی تئاتر و همچنین سالن ورزشی تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

وی بیان کرد: سهم اداره کل نوسازی مدارس در تکمیل این پروژه تخصیص 15 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات و امکانات مورد نیاز این واحدهای آموزشی بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزشی برای بهبود و تقویت زیرساخت‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد
  • اسکان ۱۰۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • ۳۰ درصد مدارس اردبیل خیّرساز است
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • 30 درصد مدارس اردبیل خیّرساز است
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • بلاتکلیفی ۶ ساله پروژه ساخت مدرسه در اریسمان بادرود
  • افتتاح مدرسه در منطقه سیل زده سند حمزه دشتیاری سیستان وبلوچستان
  • افتتاح فضای آموزشی و پرورشی در نقطه صفر مرزی شهرستان دشتیاری
  • ارتقای کیفیت آموزش در مدارس دولتی، اولویت دولت و آموزش و پرورش