Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@10:27:48 GMT

برخورد جدی پلیس یزد با موتورسواران متخلف از امروز

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۳۱۴۱

برخورد جدی پلیس یزد با موتورسواران متخلف از امروز

سرهنگ رضا زارع در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز اجرای طرح برخورد با موتورسواران متخلف از امروز در یزد اظهار داشت: این طرح در مورد موتورسیکلت های فاقد پلاک و سرنشینان فاقد کلاه ایمنی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه حرکات خطرناک و مارپیچ، پارک و حرکت در پیاده رو، ایجاد مزاحمت برای مردم، تک چرخ و سایر حرکات خطرناک نیز شامل این طرح می‌شود، افزود: برخورد پلیس با افراد خاطی قاطع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع،‌ مدت زمان اجرای این طرح را یک ماه اعلام کرد و گفت: موتورسیکلت افراد متخلف توقیف شده و به پارکینگ انتقال داده می شود.

سرپرست پلیس راهور استان یزد یادآور شد: در حال حاضر پارکینگ های نیروی انتظامی مملو از موتورهای توقیفی است که مالکان آنها برای بازپس گرفتن آنها اقدامی نکرده اند.

زارع ادامه داد: حرکات خطرناک موتورسواران به یک معضل در شهر یزد و دیگر مناطق استان تبدیل شده و مردم درخواست برخورد با افراد متخلف را دارند بنابراین این طرح با جدیت در سطح استان اجرا می شود.

وی ادامه داد: حدود ۴۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت در استان یزد تردد می‌کنند که این میزان نسبت به جمعیت یزد حجم بالایی است ضمن اینکه موتورسیکلت‌ها به پای ثابت تصادفات رانندگی تبدیل شده اند.

کد خبر 4770668

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد رضا زارعی نيروي انتظامي يزد یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه قزوین سفر استانی پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار محمدیان: طرح برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی از امروز آغاز شد+ فیلم

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس از امروز در همه معابر و اماکن عمومی، اقدامات خود را به منظور برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی مانند بی حجابی با جدیت بیشتر دنبال خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: مردم ایران به قانون مداری و رعایت قانون معروف هستند و فقط تعداد کمی از مردم نسبت به رعایت قانون بی توجهی می‌کنند.

این مقام انتظامی افزود: از امروز پلیس تهران و سایر استان‌ها به درخواست مردم مؤمن و متدین کشورمان و انتظاراتی که از جامعه اسلامی دارند، عمل کرده و با افرادی که ناهنجاری‌های اجتماعی مانند بی حجابی را ترویج می‌دهند، برخورد می‌کنند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: افرادی که به هشدار‌های قبلی پلیس توجه نکردند، از امروز به صورت ویژه در سطح شهر مورد تذکر قرار می‌گیرند و نسبت به آن‌ها اقدام قانونی انجام می‌شود.

سردار محمدیان با اشاره به اینکه امسال در ایام نوروز جرایم تهران ۱۹ درصد کاهش داشته است، افزود: در نظرسنجی، بیش از ۸۰ درصد از مردم نسبت به حضور به موقع پلیس برای کاهش جرایم اعلام رضایت کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: از مردم انتظار داریم که مانند ایام نوروز در حوزه مأموریتی رعایت حجاب و عفاف با پلیس همکاری‌های لازم را داشته باشند تا نیازی به اقدام پلیسی و دستگاه قضائی نباشد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تخلف با جرم متفاوت است و کسی که قانون را رعایت نمی‌کند، مرتکب جرم می‌شود، افزود: کشف حجاب قانون‌شکنی است و پلیس بر اساس قانون با قانون شکنان برخورد خواهد کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فوت موتورسوار اصفهانی به دلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری
  • فوت موتورسوار اصفهانی بدلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری
  • افزایش تصادفات منجر به فوت موتورسواران در تهران
  • فوت راننده موتورسیکلت در خیابان طیب اصفهان
  • توزیع ۳ هزار کلاه ایمنی رایگان به راکبین موتورسیکلت
  • هشدار پلیس آگاهی برای پیشگیری از کلاهبرداری
  • انجام ۲ ماموریت پلیسی در شاهرود/ ۶نفر دستگیر شدند
  • انضباط ترافیکی با طرح برخورد با موتورسواران متخلف
  • توقیف ۲۷ وسیله نقلیه متخلف در خرمشهر
  • سردار محمدیان: طرح برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی از امروز آغاز شد+ فیلم