Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: برنامه‌های هفته وحدت و جشن میلاد پیامبر(ص) درحرم کریمه اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود. ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام جواد بهشتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم،اظهار داشت: برنامه‌ها و محافل آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) به مناسبت هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم(ص)از روز گذشته آغازشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ویژه‌برنامه‌های حرم کریمه اهل‌بیت(ع) به مناسبت ایام هفته وحدت و جشن میلاد رسول اکرم(ص) تا روز جمعه 24 آبان ماه در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س)گفت: محافل سخنرانی با حضور اساتید حوزه تا روز جمعه در حرم کریمه اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود و روز جمعه به مناسبت روز ولادت حضرت رسول اکرم(ص) عبدالرضایی‌ مقدم در حرم مطهر مولودی‌خوانی می‌کند.

برنامه‌‏های عزاداری ارتحال پیامبر اکرم(ص) در حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد‌افزایش 30 درصدی ظرفیت پارکینگ‌های اطراف حرم حضرت معصومه (س)‌

بهشتی پور بابیان اینکه مراسم زیارت خوانی آستان مقدس تا روز پنج‌شنبه بلافاصله بعد از نماز عصر برگزار می‌شود،افزود: مراسم خطبه صبحگاهی بانوای حسن اسداللهی و مراسم دعای ندبه با سخنرانی حجت‌الاسلام مهدوی‌ ارفع و قرائت دعا توسط سید علی حسین نژاد برگزار می‌شود.

وی گفت:روز پنجشنبه محفل قرآنی با حضور حافظان وقاریان برگزار می‌شود و روح‌الله بیات نیز مدیحه‌سرایی می‌کند،روز جمعه قبل از نماز مغرب زیارت آل یاسین بانوای علی صادقی قرائت می‌شود و حجت‌الاسلام حسین پور مطالبی درباره مهدویت ارائه می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س)با اشاره به برنامه‌های سال روز میلاد پیامبر(ص) خاطرنشان کرد: پنجشنبه‌شب دعای کمیل بانوای حسن شالبافان و زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام شهیدی قرائت می‌شود، جمعه‌شب در شام ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع)، حسن حیدر زاده مولودی‌خوانی می‌کند.

انتهای پیام/452/ش

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۳۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از پخش تلاوت ترتیل روزانه یک جز از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان شهر مقدس قم، از شبکه قرآن و معارف سیما تجلیل و قدردانی کردند.

مقام معظم رهبری ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها و شبکه قرآن و معارف سیما و با تحسین از این نوجوانان عزیز علاقمند به قرآن کریم فرمودند: 

«مکرراً این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه‌ی قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها ضبط و در ماه مبارک رمضان پخش و هم اکنون نیز بعد از برنامه اذانگاهی ظهر هر روز از شبکه قرآن و معارف سیما رسانه پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود