Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیرآموزش‌وپرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع با دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور دیدار کردند.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، محسن حاجی میرزائی وزیرآموزش‌وپرورش و معاونان وزارت آموزش‌ و پرورش، مهر اله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش با دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار موضوعاتی با محور فعالیت‌های خیرین مدرسه‌ساز، ساخت و توسعه فضاهای آموزشی، مشکلات حوزه عمرانی آموزش‌وپرورش و تأمین اعتبارات این حوزه مطرح و تبادل‌نظر شد

 

بیشتر بخوانید: افتتاح دبیرستان دخترانه بتول کشانی در روستای حکمی میناب عزم شهرداری صالحیه برای بازآفرینی محلات فرسوده / بافت حاشیه رودخانه سیاه آب و سکونتگاه غیررسمی قلعه در محله

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدرسه مشکلات معاون معاون برنامه ریزی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۳۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان ۳۲ هزار مسافر نوروزی در مدارس لرستان

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان از اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در اقامتگاه‌های آموزش‌وپرورش خبر داد. - اخبار استانها -

رضا عزتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، با اعلام اسکان مسافران نوروزی در مراکز آموزش‌وپرورش لرستان، گفت: 165 مدرسه در قالب هزار و 615 کلاس برای اسکان مسافران در نظر گرفته‌ شده‌ است.

وی با بیان مشارکت 500 نیروی آموزش‌وپرورش لرستان برای اسکان مسافران، اضافه کرد: هفت مرکز رفاهی با ظرفیت 130 اتاق و پذیرش بین 500 تا 520 نفر در هر روز از مسافران نوروزی استقبال می‌کند.

بازدید 19هزار گردشگر از «فلک‌الافلاک» لرستان

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان تأکید کرد: اردوگاه‌ها، هفت خانه معلم و اماکن اقامتی این اداره‌کل آمادگی پذیرش 8000 مسافر نوروزی را به‌صورت روزانه دارد.

عزتی یادآور شد: 6 هزار و 737 خانوار با تعداد 32 هزار و 269 نفر تا پایان روز هفتم فروردین‌ماه 1403 در مراکز اقامتی آموزش‌وپرورش لرستان اسکان یافته‌اند.

وی عنوان کرد: 64 هزار و 538 نفر روز از ابتدای طرح اسکان نوروزی تا پایان هفتم فروردین‌ماه 1403 در اقامتگاه‌های نوروزی آموزش‌وپرورش لرستان اسکان یافته‌اند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان متذّکر شد: 12 فروردین آخرین روز پذیرش مسافران نوروزی در مراکز اسکان موقت است و سامانه جامع اسکان فرهنگیان نیز به نشانی eskan.medu.ir برای خدمات رزرو - پذیرش غیرحضوری فعال است.

انتهای پیام/ 644/

دیگر خبرها

  • دعوت رئیس‌جمهور ترکمنستان از شرکت‌های ایرانی برای فعالیت بیشتر در این کشور
  • دیدار امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان
  • دیدار وزیر خارجه با رئیس جمهور ترکمنستان
  • تاکید بر توسعه زیرساخت‌های ریلی و جاده‌ای ایران و پاکستان
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • اسکان ۳۲ هزار مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • تکذیب خبر منسوب به منظور درباره تخصیص ارز واردات خودرو
  • مکاتبه معاون وزیر صمت با واردکنندگان خودرو: برنامه واردات را اعلام کنید
  • افزایش همکاری ها در بخش بهداشت و درمان محور دیدارهای وزیر بهداشت طالبان