Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عنوان کرد: استان بوشهر باید به عنوان پل ارتباطی صنعت خرمای ایران با جهان و شهرک خرما و صنایع وابسته برای تمام کشور باشد.

آیت الله صفایی بوشهری در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه تخصصی خرما و صنایع وابسته گفت: کالای خرما اقتدار آفرین است و به همین علت نمایشگاه ها نقش مهمی در منظومه اقتصاد خرما دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مراحل مختلف تولید خرما اظهار کرد: نگهداری، برداشت، عرصه مناسب، تبدیل به واسطه صنایع تبدیلی، تولید و بازاریابی مراحل مختلف اقتصاد خرما است که قطعا باید تمامی این مراحل بر حسب دانش و فناوری های نوین باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: پیشنهاد می کنم در ارتباط با تمامی مراحل تولید و نگهداشت، عرصه، توزیع، فناوری های تولید محصول، بازاریابی، میزگردها و کرسی های فکری انجام بگیرد و ما هر چه زودتر از سیستم سنتی به سمت سیستم دانش بنیان و علمی حرکت کنیم.

آیت الله صفایی بوشهری تصریح کرد: در عرصه خام فروشی و بازاریابی باید نگاه بین المللی داشته باشیم، زیرا استان بوشهر ویژه است و کشاورزی آن با خرما شناخته می شود.

وی تاکید کرد: باید استان بوشهر به عنوان پل ارتباطی صنعت خرمای ایران با جهان و شهرک خرما و صنایع وابسته برای تمام کشور باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۳۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی حوزه صنایع معدنی و صنعت

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های اقتصادی استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، ضمن بیان اینکه صنایع معدنی یکی از ظرفیت‌های جدی استان به شمار می‌رود، اظهار کرد: از شهریور ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۲ در حوزه صنایع معدنی و صنعت ۱۵۰ همت سرمایه‌گذاری اتفاق افتاده که طبیعتاً در رشد تولید و اشتغال استان تأثیرگذار بوده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: تعداد ۱۳۴۲ پروانه بهره‌برداری جدید در دو سال و نیم گذشته صادر شده که بخشی ایجادی و بخشی توسعه‌ای بوده است.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه تلاش دستگاه‌ها در سال ۱۴۰۳ از نظر جریان اقتصادی باید انسجام، تلاش بیشتر و خروجی بهتر باشد.

نظری بیان کرد: بر اساس گزارش‌های رسیده از وزارت صمت، به ظرفیت شهرک‌های صنعتی استان در دو سال و نیم گذشته ۲۶ و نیم درصد اضافه شده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به شعار جهش تولید با مشارکت مردم، سیاست ما در بخش‌های مختلف این است که زمینه را برای بخش خصوصی فراهم بکنیم.

کد خبر 6084639

دیگر خبرها

  • محصول خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه صادراتی
  • تولید ۷۵ درصد پارچه موردنیاز کشور در داخل
  • بیکاری زیبنده جوانان شهر شرینو نیست
  • تراز تجاری صنعت شوینده ایران ۱۸۰ میلیون دلار مثبت شد
  • پیله مشکلات نوغاندارای؛ نبود صنایع تبدیلی است
  • تکمیل زنجیره ارزش، گلوگاه «جهش تولید» در صنعت پتروشیمی است
  • تحقق شعار سال در اولویت کاری شرکت ملی صنایع مس قرار دارد/ تلاش برای سرعت بخشیدن به طرح‌های توسعه‌ای
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی حوزه صنایع معدنی و صنعت
  • برداشت ۳۸ هزار تن شکر در کشت و صنعت هفت تپه
  • ۲۲۰ فروند هواپیمای تفریحی-آموزشی داریم