Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب اظهار کرد: یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان از سوم تا ششم آذرماه در اهواز برگزار می‌شود.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی با اشاره به نام‌گذاری امسال به عنوان سال رونق تولید گفت: این نمایشگاه همسو با تحقق اهداف و سیاست‌های تبیین شده در زمینه رونق تولید و بومی‌سازی تجهیزات صنعت نفت با همکاری شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان خوزستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تاکنون 260 شرکت از استان‌های خوزستان، تهران، فارس، اصفهان، خراسان رضوی، مرکزی، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند که 33 شرکت از آنها شرکت دانش‌بنیان هستند.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، رونمایی از 11 تجهیز راهبردی پرمصرف صنعت نفت، برگزاری سمینار تخصصی فرصت‌های توسعه ساخت داخل در پروژه‌های صنعت نفت، نشست‌های تخصصی و هم‌اندیشی مدیران با سازندگان داخلی را از برنامه‌های این نمایشگاه برشمرد.
وی گفت: در این نمایشگاه همچنین سه عنوان کتاب تخصصی در زمینه صنعت نفت که از سوی کارشناسان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تألیف شده‌اند رونمایی خواهد شد.
یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان از ساعت 9 تا 17 در محل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان خوزستان در اهواز پذیرای علاقه‌مندان است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۳۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب

سجاد خراسانی سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته جهانی کار و کارگر، توفیق بزرگی نصیب تعداد ۷۵ نفر از کارکنان مجموعه فولاد اکسین خوزستان شد که به نیابت از همه کارگران این شرکت در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور داشته باشند.

او افزود: رهبر انقلاب اسلامی در سالهای اخیر تاکید ویژه ای بر موضوع جهش تولید و توجه به کارگران داشته اند و از کارگردان عرصه تولید به عنوان جهادگران خط مقدم جنگ اقتصادی یاد کرده اند.

سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان می‌گوید: رهبری انقلاب همواره از تولید داخل حمایت کرده اند و حضور تعدادی از کارگران مجموعه فولاد اکسین در دیدار با ایشان، یقیناً روحیه آنها را برای پیشبرد هرچه بهتر منویات رهبری در تحقق شعار سال بالا ببرد.

آقای خراسانی یادآرو شد: عملکرد موفق فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۴۰۲ و روزهای ابتدایی امسال که منجر به ثبت رکوردهای خوبی در حوزه تولید و صادرات شده بود، باعث شد تعدادی از کارگران و متخصصان این شرکت به دیدار با رهبر انقلاب دعوت شوند که نشان از برجسته بودن موفقیت های اکسین در حوزه فولاد بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • استقرار جوی پایدار در هوای خوزستان
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • اهمیت ورود به بازارهای بین المللی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی
  • گرد و خاک در راه جنوب غرب خوزستان