Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان _مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و رییس جشنواره بیست و ششم گفت: میزبانی همدان از ۴۰۰ هنرمند حاضر در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به پایان رسید.

به گزارش قدس آنلاین ، احمدرضا احسانی با اشاره به اینکه ۴۰۰ هنرمند داخلی و خارجی در قالب ۵۲ گروه نمایشی در ایام جشنواره به اجرای نمایش پرداختند، خاطرنشان کرد: نمایش ها در هفت سالن مرکز استان و هشت سالن شهرستان ها و حواشی شهر همدان به اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
معاون سیاسی و امنیتی استانداری نیز در آیین اختتامیه جشنواره  گفت: همدان نشان داده این توان را دارد که از ۲۶ دوره جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، ۲۰ دوره را برگزار کند.  مصطفی آزادبخت با بیان اینکه با تلاش مسئولان وزارت ارشاد و مدیران استان بستر این کار مهم در همدان فراهم شد، اظهار کرد: اعتقاد ما بر این است که مکتب اسلام با همه جانبه نگری، نگاه ویژه ای به هنر و هنرمند دارد.

ضرورت تئاتر معاصر، کودکان هستند

 مدیرکل هنرهای نمایشی با بیان اینکه به نیابت از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اینجا حضور دارم، افزود: از تلاش و آفرینش گری  هنرمندان در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان سپاس گزارم.  شهرام کرمی با بیان اینکه جشنواره بیست و ششم به پایان رسید اما وظیفه همه ما است که از همین امروز به فکر امانت های خداوند، این کودکان باشیم، افزود : باید تلاش کنیم تا دوره بعدی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان را به نحو بهتری برگزار کنیم. کرمی در ادامه گفت: اگر بخواهیم به ضررورت تئاتر معاصر، اشاره کنیم، باید به تئاتر کودک اشاره کنیم چرا که نقش تربیتی و آموزشی دارد. کرمی ادامه داد: تئاتر با استفاده از زبان کودکانه و آفرینش گری هنر می تواند در تربیت بچه های ایران اسلامی نقش جدی و اساسی داشته باشد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره تئاتر تئاتر کودک و نوجوان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۳۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره تولیدات رسانه ای روایت خدمت با محوریت سفر رییس جمهوری به استان سمنان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، فرشید فلاح گفت: این جشنواره در آستانه دور دوم سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان سمنان در دو بخش آزاد و ویژه و در قالب های موشن گرافیک، محتوای صوتی، اینفوگرافیک، عکس، یادداشت، گزارش، خبر، تیتر، مصاحبه، مقاله، پوستر و کلیپ برگزار خواهد شد.

وی، افزایش مشارکت های مردمی و رسانه ای در تبیین و تشریح مسایل مرتبط با سفر اول و دوم آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهوری را از محورهای جشنواره تولیدات رسانه ای روایت خدمت بیان کرد و ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا پایان روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در پیام رسان ایتا به آیدی m_rasne@ و یا شماره ۰۹۹۲۱۴۵۹۸۷۱ ارسال نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: هدایای نفیسی به ۱۰ اثر برگزیده بخش آزاد و پنج اثر برگزیده بخش ویژه اهداء خواهد شد.

این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و دبیرخانه شورای اطلاع رسانی این استان برگزار می شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895487

دیگر خبرها

  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • بلیط کنسرت ارزان می‌شود
  • وزیر ارشاد: قیمت بلیط کنسرت‌ها به زیر یک میلیون تومان کاهش می‌یابد
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • بلیط کنسرت‌ ارزان می‌شود
  • عرض ارادت شاعران کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع)
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان
  • جشنواره تولیدات رسانه ای روایت خدمت با محوریت سفر رییس جمهوری به استان سمنان برگزار می شود
  • جشنواره تولیدات رسانه‌ای «روایت خدمت» در استان سمنان برگزار می‌شود