Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@20:04:51 GMT

۱۴۰۰ نوعروس لرستانی در نوبت وام ازدواج

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۳۲۹۳

۱۴۰۰ نوعروس لرستانی در نوبت وام ازدواج

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  جاسم محمدی‌فارسانی با اشاره به ترویج ازدواج آسان و پایدار و کمک به توانمندسازی خانوار‌ها از طریق پرداخت تسهیلات و آموزش، اظهار کرد: به زوج‌های جوان تحت حمایت کمک‌هزینه بلاعوض جهیزیه، وام قرض‌الحسنه و اشتغال پرداخت می‌شود.

وی با تأکید بر نقش و اهمیت مشاوره پیش از ازدواج به جوانان و خانوار‌های تحت حمایت، اضافه کرد: با هدف ترویج ازدواج آسان و پایدار برای زوجین دوره‌های آموزش مشاوره فردی و گروهی خانواده، مهارت‌های زندگی و راهکار‌هایی با هدف خوداتکایی و توانمندسازی فکری در زمینه اشتغال و گسترش فرهنگ کارآفرینی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی با اشاره به نحوه دریافت خدمات جهیزیه و تسهیلات مرتبط با نوعروسان، تصریح کرد: دریافت‌کنندگان این خدمت شامل فرزندان دختر و پسر خانواده‌های تحت‌پوشش، زنان سرپرست خانوار ازدواج مجدد و دختران نیازمندی که تحت پوشش نیستند بعد از بررسی مددکاری، است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با تأکید بر اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات به ۱۲۰۰ نوعروس و داماد‌های تحت حمایت پرداخت شده، افزود: از این مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان توسط خیران اهدا و مابقی از محل هدفمندی یارانه و اعتبارات دولتی تأمین شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۴۷۳ نوعروس استان در نوبت دریافت کمک‌هزینه ازدواج هستند، تأکید کرد: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت تسهیلات وام ازدواج به این افراد معادل ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است که خیران و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام/د

۱۴۰۰ نوعروس لرستانی در نوبت وام ازدواج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۳۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از «صفر» شدن زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، انسیه خزعلی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس در خصوص زنان سرپرست خانوار در صف انتظار حمایت نوشت:

«امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری...

بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها، امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد.»

کد خبر 747164

دیگر خبرها

  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی