Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@12:08:03 GMT

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در اندیمشک

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۳۳۲۹

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در اندیمشک

سرهنگ شهبازی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در اندیمشک خبر داد و گفت: این طرح به منظور برخورد قاطع با مخلان نظم عمومی اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «سرهنگ امیرعباس شهبازی» امروز (سه شنبه ۲۱ آبان) در گفت و گو با جمعی از اصحاب رسانه اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و به منظور برخورد قاطع با مخلان نظم عمومی، طرح شناسایی و دستگیری سارقان سابقه دار و تحت تعقیب به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان اندیمشک قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی اندیمشک تصریح کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، ۲ نفر از سارقان حرفه ای و تحت تعقیب که دارای سوابق متعدد سرقت بودند را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

 

وی اذعان داشت: در بازرسی انجام شده از مخفیگاه متهمان، بیش از ۵۰ متر سیم برق هوایی، آلات و ادوات مخصوص برش و سرقت سیم برق هوایی کشف شد.

 

سرهنگ شهبازی با بیان اینکه سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت منزل و سیم برق هوایی اعتراف کردند افزود: در همین رابطه پرونده تشکیل و متهمان به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مسجد هفته وحدت اردبیل هفته وحدت هفته وحدت طرح ارتقای امنیت اجتماعی دستگیری سارق اندیمشک پلیس خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۳۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان سابقه‌دار در بیجار دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ شهریار قربانی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس با هدف ارتقا آرامش خاطر شهروندان و به منظور پیشگیری از جرایم در ایام نوروز، طرح ارتقا امنیت محله محور به مدت یک هفته اجرا گذاشت.

وی افزود: در این طرح که با مشارکت پلیس‌های تخصصی و کلانتری ۱۱ شهرستان بیجار اجرا شد که در این راستا ۸ سارق سابقه دار دستگیر و ۶ فقره سرقت نیز از آنان کشف شد.

قربانی به حوزه سرقت‌های صورت گرفته اشاره و عنوان کرد: این سرقت‌ها در حوزه تجهیزات برق, موبایل, کیف قاپی و ساختمان‌های نیمه کاره بود.

فرمانده انتظامی شهرستان بیجار با تاکید بر اینکه با مشارکت اقشار مختلف مردم امنیت پایدار حاصل می‌شود بیان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود تا موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6064192

دیگر خبرها

  • سارقان سابقه‌دار در بیجار دستگیر شد
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی نوروزی در شهرستان تویسرکان
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سمنان اجرا شد
  • اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کهگیلویه