Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانگیری با بیان اینکه زیرساخت های فرهنگی و آموزشی شهرستان اندیمشک تحول چشمگیری داشته است گفت: بستر رشد و تعالی دانش آموزان با اجرای طرح های مختلف در حوزه فرهنگی فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (سه شنبه ۲۱ آبان) در گفت و گو با جمعی از خبرنگاران اظهار کرد: خدمات ارزنده مسئولان اندیمشک برای رفاه مردم در نقاط مختلف این شهرستان ملموس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار اندیمشک با اشاره اینکه طرح های متعددی طی سال های اخیر در مناطق مختلف اندیمشک اجرایی شده تصریح کرد: شهرستان اندیمشک در زمینه اجرای ده ها پروژه بزرگ در مناطق شهری و روستایی نسبت مناطق دیگر پیشرو است.

 

وی با بیان اینکه زیرساخت های فرهنگی و آموزشی شهرستان اندیمشک تحول چشمگیری داشته است اضافه کرد: بستر رشد و تعالی دانش آموزان با اجرای طرح های مختلف در حوزه فرهنگی فراهم شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: روز گذشته (دوشنبه ۲۰ آبان) کانون آموزشی پرورشی کوثر در بخش الوار گرمسیری با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیون تومان در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع به بهره برداری رسید.

 

جهانگیری عنوان کرد: پروژه های عمرانی مختلفی با پیگیری مسئولان اندیمشک طی چند سال اخیر در این شهرستان تحقق یافته است.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان کانون های مساجد اصفهان رفسنجان هفته کتاب و کتابخوانی شیراز استان بوشهر فرماندار اندیمشک بهره برداری از طرح های آموزشی سازندگی اندیمشک خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ویژه برنامه استانی "سپاس سردار" در مدارس استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، به مناسبت تحقق وعده صادق، امروز به صورت همزمان در مدارس استان یزد دانش آموزان با اهدای شاخه گل، از سرداران سپاه پاسداران در ویژه برنامه‌ی " سپاس سردار" قدردانی کردند.
در این برنامه، دانش آموزان با سردادن شعار‌هایی علیه اسرائیل و آمریکا، انزجار خود را از دشمنان نشان دادند.
رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، هدف از این برنامه را تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: دشمنان این کشور اسلامی بدانند، دلاورمردان ایرانی همیشه با ایمان و توکل به خدا در تحقق وعده هایشان صادق هستند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح های مختلف وزارت علوم برای افزایش شرکت های دانش بنیان
  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان + فیلم
  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان در سروستان
  • بیش از ۹۰ درصد کردستانی‌ها پایبند به حجاب هستند
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • وضعیت مطلوب دلیجان در حوزه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش
  • اجرای ویژه برنامه استانی "سپاس سردار" در مدارس استان یزد
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد