Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مسلم بیات معاون ارزیابی سازمان ملی استاندارد ایران در جمع خبرنگاران گفت:گردهمایی منطقه‌ای حوزه ارزیابی سازمان ملی استاندارد ایران با هدف بررسی عملکرد واحد‌های استان انجام می‌شود و تصمیمات برای رفع مشکلات و مدیریت دانش در مجموعه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:نشست با تجار و واحد‌های تولیدی مشکلات آن‌ها را در زمینه صادرات و واردات آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

معاون ارزیابی سازمان ملی استاندارد ایران از آموزش استاندارد‌های جهانی به مدیران و تولید کنندگان را از دیگر اهداف این نشست‌های مختلف دانست و اظهارداشت: ما تصمیمات خوبی برای استاندارد سازی صنایع دستی و صنعت توریسم این استان در دست انجام داریم.

بیات با بیان اینکه تازگی مدرسه دختران دوره حاج حسن فرهادی فر ملایر امسال گواهی احتمام کیفیت را کسب کرد ادامه داد: جایزه ملی کیفیت ملی به واحد‌هایی که در حوزه خدمات و تولید دارند را شناسایی و معرفی می‌کنیم.

او ادامه داد: کارکنان، مشارکت، منابع، مدیریت، نتایج مشتریان، نتایج عملکردی و نتایج محیط زیستی در سنجش ما برای استاندارد ملی ایران بررسی می‌شود.

معاون ارزیابی سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه فولاد مبارکه سپاهان برای اولین بار در کشور تندیس نقره‌ای استاندارد ایران شد ادامه داد:امسال تندیس برنزی را لاستیک یزد کسب کرد.

بیات مرحله بعدی جایزه استاندارد را ستاره‌ها دانست افزود: در مرحله بعد جایزه احتمال کیفیت است که مدرسه ملایر از بین ۳۷ هزار مدرسه کشور ۳۲ مدرسه از جمله مدرسه پایه اول متوسطه ملایر کسب کرد.

او مصرف کننده یکی از مهمترین شاخص‌های ارزیابی ماست ادامه داد: واحد‌های تولیدی در کنار خواسته‌های سرمایه گذاران باید به فکر منافع مردم باشد.
بیات گفت: استاندارد علم بررسی مشخصات کالا و رضایت مندی مردم از آن است و در مقوله کیفیت عملکرد، دوام محصول، قابل اعتماد بودن، زیبایی شناختی، ادراک از کیفیت و ویژگی‌ها و مشخصات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون ارزیابی سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه ما باید تمرکز خود را بر پیشگیری داشته باشیم افزود: ما باید رضایت همشهریان را در تولید کالا‌ها و یا خدمات در نظر بگیریم.

او  کیفیت و استاندارد را دو مقوله پیوسته به هم دانست و گفت: برای تولید با کیفیت تکنولوژی، دانش روز، نیروی انسانی با تخصص نیاز است.

انتهای پیام/ا

کسب رتبه برتر مدرسه ملایر در کیفیت استاندارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان استاندارد کیفیت کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۳۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ۱۶ مدرسه نیمه تمام فضای آموزشی درسطح شهر ستان مرندو یامچی

عباسی در بازدید از مدارس نیمه تمام یامچی گفت: در سطح شهرستان مرند و یامچی ۱۶ پروژه مدرسه سازی در حال انجام است که بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که در مراحل تکمیل ودر سال تحصیلی جدید بیشتر این مدارس با کمک خیرین و نوسازی استان تکمیل و افتتاح خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • جلسه تحلیل و بررسی مسائل منطقه برگزار شد
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • حضور ایران در کمیته فناوری نانو سازمان بین المللی استانداردسازی
  • ۲۴۷ فقره استاندارد ملی در سال ۱۴۰۲ تدوین، تجدید نظر و بازنگری شد
  • نتایج «آزمون آموزگاری» اعلام شد
  • انتقاد دیوان محاسبات از افزایش نامتعارف هزینه برخی دستگاه‌ها
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری اعلام شد
  • پایانه‌های مسافربری اصفهان موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان شد
  • تکمیل ۱۶ مدرسه نیمه تمام فضای آموزشی درسطح شهر ستان مرندو یامچی
  • جلوگیری از خروج ارز با متصل شدن به زنجیره بین المللی استاندارد