Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که اسید سولفوریک پتروشیمی ارومیه مورد پذیرش قرار گرفت.
به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی ارومیه، کریم دلجوان، مدیرعامل پتروشیمی ارومیه با اعلام این مطلب اظهار کرد که پذیرش کالای اسید سولفوریک شرکت پتروشیمی ارومیه پس از بررسی مدارک و مستندات در دویست و چهل و یکمین نشست کمیته عرضه در تاریخ 19 آبان‌ماه 98 در بازار اصلی بورس تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۳۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه پتروشیمی نهاوند منتظر تأیید کمیسیون امور زیربنایی است

ایسنا/همدان نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: مجوز پروژه پتروشیمی نهاوند با سختی‌های بسیار گرفته شده و اکنون این پروژه منتظر تأیید کمیسیون امور زیربنایی است.

علیرضا شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: خوراک پروژه پتروشیمی نهاوند با وجود سختی‌ها تأمین ‌شده و منتظر تأیید کمیسیون امور زیربنایی است و پروژه استحصال و فرآوری مس نهاوند با اشتغالزایی ۲۰۰۰ نفری، در دست اقدام است که امیدواریم با همکاری مردم شریف منطقه محقق شود.

وی ادامه داد: مجوز کارخانه بزرگ تولید سنگ از کاغذ با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به میزان ۱۰۰ میلیون یورو گرفته‌ شده است.

شهبازی افزود: چندین بار از مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان برای رفع مشکلات تولیدکنندگان برای حضور در نهاوند دعوت‌ شده و اقدامات خوبی صورت گرفته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یادآور شد: رایزنی‌هایی در سطح کلان کشور با وزارتخانه‌ها، به ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ایجاد اشتغال در شهرستان انجام‌ شده و با حمایت از بخش خصوصی پیگیری‌های لازم برای احداث واحد فرآوری میوه در دست پیگیری است.

به گفته وی، فاز اول کارخانه داروسازی نهاوند نیز به‌زودی راه‌اندازی می‌شود که اشتغالزایی و سودآوری خوبی برای شهرستان دارد.

وی در ادامه با اشاره به پروژه‌های راه‌سازی در نهاوند گفت: ۸۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه‌سازی جذب‌شده و ۱۷۴۰ میلیارد ریال اعتبار از طریق ماده ۵۶، توسط سه بانک کشاورزی، تجارت و ملت برای سد گرین اختصاص ‌یافته است.

شهبازی اضافه کرد: همچنین برای تسریع در اجرای عملیات عمرانی محور نهاوند به آورزمان، سردار طلایی نیک معاون وزیر دفاع در کارگاه این پروژه حضور یافت.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با تجهیز پروژه و آماده‌سازی ماشین‌آلات مورد نیاز این محور هرچه سریع‌تر تکمیل و زیر بار ترافیکی برود.

نماینده نهاوند در مجلس با اشاره به اینکه شرکت عمران ایران به‌عنوان زیرمجموعه صنایع دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از شرکت‌های توانمند در حوزه راه‌سازی است، گفت: علاوه بر چهارخطه کردن این محور، اصلاح، تعریض و چهارخطه کردن محور شوشاب با توجه به حجم تردد از آن نیز از اولویت‌ها است که امیدواریم بعد از تکمیل محور نهاوند- آورزمان عملیات اجرایی آن نیز آغاز شود.

شهبازی با بیان اینکه تأمین اعتبار برای ساخت ۳۰ مدرسه با کمک بنیاد برکت و خیران انجام‌ شده است، مطرح کرد: تأمین اعتبار و تجهیز بیمارستان‌های نهاوند به دستگاه‌های سی‌تی‌اسکن، ماموگرافی، ماشین‌های دیالیز، تجهیزات آزمایشگاهی، تخت‌های آی سی یو نیز انجام‌شده است.

به گفته وی، تأمین اعتبار و تخصیص قیر یارانه‌ای برای شهرداری‌های شهرستان که منجر به اجرای نهضت آسفالت و ساماندهی کمربندی‌ها شده نیز انجام‌ شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • قاچاق می‌تواند جهش تولید را با مشکل مواجه کند
  • ضرورت یکپارچگی پتروشیمی‌ها دراجرای راهبرد جهش تولید بامشارکت مردم
  • ضرورت همکاری و یکپارچگی پتروشیمی‌ها در اجرای راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • جابجایی بیش از ۲۱ میلیون تن کالا از مازندران
  • کشف کالای دخانی ۱۰ میلیاردریالی قاچاق در بابل
  • تمام شرکت‌های تولید کننده آرد، غنی‌سازی آرد را با آهن و اسید فولیک انجام می‌دهند
  • بیگانی : پیش بینی بازاری داغ برای فعالان بورس در تابستان 1403 / صندوقهای طلا، کالا و بعضی سهامی، برندگان سال 1402 بازار سرمایه / حضور ترامپ در انتخابات تمام بازارهای مالی ایران را تحت تاثیر قرار می دهد
  • پروژه پتروشیمی نهاوند منتظر تأیید کمیسیون امور زیربنایی است
  • تحقق حدود ۱۰۰ درصدی برنامه تولید پتروشیمی بندر امام
  • صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در یک‌هزاروچهارصدودو