Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@20:47:05 GMT

آمریکا سال گذشته 69 هزار کودک مهاجر را بازداشت کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۳۶۸۶

بنا بر آمارهای رسمی منتشر شده، طی یک سال گذشته بیش از 69 هزار کودک مهاجر در بازداشت آمریکا به سر می‌برند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اطلاعات جدید دولت آمریکا در ماه جاری نشان می‌دهد که طی یک سال گذشته 69 هزار و 550 کودک مهاجر در این کشور در بازداشت به سر می‌برند.

در ماه‌های اخیر، موجی از اخبار در خصوص وضعیت اسفناک مهاجران در مرز آمریکا و مکزیک منتشر می‌شود و گزارش‌ها نشان می‌دهد که نوجوانان و کودکان مهاجر در بازداشت مأموران آمریکایی جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از داستانهای مربوط به سرنوشت غم‌انگیز مهاجران در مرز آمریکا، آنطور که خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش کرده است، جسد «آلبرتو مارتینز رامیرز» مرد 25 ساله اهل «سالوادور» و دختر 23 ماهه وی به نام «والریا» در ساحل «ریو گراند» در «ماتاموروس» مکزیک در حالی پیدا شده است که سعی داشتند از این رود به سمت «براونسویل» ایالت «تگزاس» آمریکا بروند، اما غرق شدند. سر کودک همچنان در زیر لباس پدرش پنهان شده بود و دستان وی به دور گردن پدرش حلقه زده شده بود و برخی از تحلیلگران و گروه‌های حقوق بشری می‌گویند که این نشان می‌دهد این کودک تا آخرین لحظات، محکم پدرش را در آغوش گرفته بود.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا که با شعار مقابله با مهاجرین غیرقانونی و بستن مرزهای آمریکا روی کار آمد، بارها علیه مهاجرین موضع گرفته و آن‌ها را به اخراج تهدید کرده است. 

به گزارش فارس، وی ماههاست که دولت مکزیک را تهدید کرده که در صورتیکه اقدامی در خصوص جلوگیری از ورود مهاجران به آمریکا اتخاذ نکند، با تعرفه‌های سنگین واشنگتن مواجه می‌شود.

در پی این تهدیدات آمریکا، در نهایت مکزیک با دولت ترامپ توافق کرد تا حدود 6 هزار گارد ملی به مرزهای جنوبی با گواتمالا اعزام کند و آمریکا نیز در مقابل قرار است که پناهجویان را به مکزیک برگرداند و در آنجا به درخواست پناهندگی این افراد رسیدگی شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۳۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاریو: نتانیاهو همانند یک کودک پرخاشگر رفتار می‌کند

به اعتقاد یکی از سرشناس‌‌ترین تحلیلگران رژیم صهیونیستی، رفتار بنیامین نتانیاهو همانند کودکی است که از دست والدین خود عصبانی است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، بن کاسپیت تحلیلگر روزنامه معاریو در یادداشتی که اخیرا درباره واکنش نتانیاهو به عدم استفاده آمریکا از حق وتو علیه قطعنامه آتش بس صورت گرفت اعلام کرد، رفتار نتانیاهو همانند رفتار کودکی است که از دست والدینش خشمگین شده است، ولی مشکل در اینجاست که او در حالی از دست والدینش عصبانی است که اصلا پدر و مادری ندارد و کسی که از او خشمگین شده در واقع پدر خوانده اوست.

رسانه‌ عبری: اختلاف گالانت و نتانیاهو به نقطه اوج رسیده استیکی از وزرای کابینه نتانیاهو استعفا داد

به اعتراف بن کاسپیت، نتانیاهو در حالی علیه دولت آمریکا و شخص بایدن موضع گیری می‌کند که اسرائیل در طول تاریخ خود به اندازه‌ای که بعد از 7 اکتبر کمک دریافت کرده، از طرف آمریکا حمایت نشده بود.

وی معتقد است واشنگتن بیش از توافق فیما بین دست اسرائیل را (برای جنایت) در غزه باز گذارده است، زیرا از همان ابتدا اعلام می‌شد که کاخ سفید به تل‌آویو تا پایان سال اجازه داده تا آزادی عمل داشته باشد، سپس گفته شد که این امر تا پایان ژانویه تمدید شده است بعد از آن فوریه هم فرا رسید و به مارس رسیدیم.

این تحلیلگر افزود: تمام چیزی که بایدن از نتانیاهو و اسرائیل خواست آن بود که اجازه ورود کمک‌های بشر دوستانه را به غزه بدهد و مسئله فردای پایان جنگ را هم مشخص کند.

وی تاکید کرد: نتانیاهو به دنبال بحران آفرینی است، بحرانی که هیچ نیازی به آن در روابط با دولت آمریکا وجود ندارد، اما او به دنبال آن بود تا بتواند نگاه و توجه رسانه‌ها را به قانون فرار یهودیان افراطی از خدمت سربازی منحرف کند، نتانیاهو آمادگی دارد تا روابط با ایالات متحده را فدای یک برنامه رسانه‌ای ـ سیاسی کوتاه مدت کند، همین امر باعث شده است تا اعلام کنیم هر روزی که این مرد بیشتر در این ساختار باقی می‌ماند زیان راهبردی بیشتری را برای آینده اسرائیل به همراه می‌آورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاریو: نتانیاهو همانند یک کودک پرخاشگر رفتار می‌کند
  • بازداشت صد‌ها مهاجر غیرقانونی و قاچاقچی انسان در ترکیه
  • مک‌کال:بایدن برای آزادی زندانیان از افغانستان کاری نکرده است
  • احضار معاون سفیر آمریکا به وزارت خارجه هند
  • تعلیق قانون دستگیری مهاجران غیرقانونی در مرز مکزیک با آمریکا
  • شایعات اخراج حکمتیار نادرست است
  • آتش سوزی جنگل‌ها در ۱۸ ایالت مکزیک
  • تشکر طالبان از ایران / مدتی دیگر هم صبر و حوصله داشته باشید
  • بازداشت ۱۴۷ مظنون داعشی در ترکیه
  • فوری/شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران در حملات آمریکا به سوریه