Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی مالیات بر عایدی سرمایه و حذف ۴ صفر از پول ملی در کمیسیون متبوعش خبر داد. ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، الیاس حضرتی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در تشریح نشست امروز سه‌شنبه (21 آبان ماه) کمیسیون متبوع خود، گفت: دستور کار نخست کمیسیون اقتصادی بررسی مالیات بر عایدی مسکن بود که تبصره‌هایی از آن مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد؛ در جلسات بعدی این موضوع تعیین تکلیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزینه جدید ریاست فراکسیون مستقلان ولایی مجلس مشخص شد

نماینده مردم تهران، در مجلس افزود: دومین دستور کار کمیسیون بررسی لایحه اصلاح قانون پولی و بانکی کشور با موضوع حذف چهار صفر از پول ملی بود.

وی اظهار کرد: کلیات لایحه حذف 4 صفر مورد بررسی قرار گرفت و از آنجایی که این لایحه مخالفان و موافقان جدی دارد، ادامه بررسی آن به جلسه آینده موکول شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت اضافه کرد: بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده تقریبا در کمیسیون اقتصادی به اتمام رسیده و در حال ویرایش نهایی است تا هفته آینده به صحن علنی مجلس ارسال شود.
انتهای‌پیام/

R1385/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کمیسیون های مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون های مجلس کمیسیون های مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما دستورکار نشست علنی به این شرح است:   گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط زیست در مورد تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی آن   گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد دلیل کمبود دارو و گرانی تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف اجرای قانون بودجه ۱۴۰۱ کل کشور   همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی   گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی اعاده شده از شورای نگهبان   ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه یک فورتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقا امنیت آنان در برابر سوء رفتار   گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس تی سی) به داوری   گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مورد طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها   گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح یک فوریتی استفساریه ماده (۴۸) قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت   گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط زیست در مورذد طرح استفساریه جز (۱) بند (الف) ماده (۹) قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰

دیگر خبرها

  • بررسی طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • کاهش تصدی‌ دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید
  • کاهش تصدی‌گری دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید
  • چرا معطلی تصویب لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم در مجلس به ضرر کشور است؟
  • اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات کاهش خواهد یافت
  • تعداد نمایندگان مجلس افزایش پیدا می‌کند؟
  • بررسی بهای خدمات فرهنگی در کمیسیون‌های شورای شهر تهران
  • اصلاح سیاست‌های ارزی باعث کاهش التهابات بازار می‌شود
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس قرار گرفت