Web Analytics Made Easy - Statcounter

مستر چیپ Mister Chip با انتشار یکی از غیرعادی‌ترین آمارهای خود، به شکلی تصادفی بذر این فکر را در ذهن هواداران کاشت و سپس مناظره‌ها بر سر اینکه آیا کاپیتان کهکشانی‌ها باید همچنان پنالتی‌زن اول تیم بوده و یا این مسئولیت را به بنزما محول کند، شروع شد.

پس از اینکه راموس در دیدار با ایبار میزبان را با گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و کهکشانی‌ها را با ۲ گل از حریف پیش انداخت، در ادامه مسئولیت زدن دومین پنالتی به دست آمده برای رئال را به بنزما اعطا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنزما پیش از آن نخستین گل رئال را در دقایق آغازین بازی به ثمر رسانده بود؛ برای بسیاری افراد این سوال پیش آمد که آیا راموس شانس گلزنی دوباره خودش را به بنزما خواهد بخشید یا خیر به ویژه با توجه به اینکه  او در دیدار مقابل گالاتاسرای چنین کاری نکرده و «رودریگو» را از ثبت هت‌تریک محروم کرده بود.

در این توییت آمده است: بنزما از ۸ پنالتی که در بازی‌های رسمی برای رئال زده، همه را تبدیل به گل کرده است.

در ادامه این توییت، نویسنده شروع به القای این حس کر که راموس و بنزما با توجه به آمار ۲ تن از بهترین پنالتی زنان جهان محسوب می‌شوند.

و البته حق با نویسنده است؛ راموس ۱۵ پنالتی را از ۱۶ پنالتی که در پیراهن رئال زده، تبدیل به گل کرده است اما هدف اصلی، برگزاری نظرسنجی بود تا مشخص شود که آیا هواداران تمایل دارند که راموس این وظیفه را به بنزما محول کرده و بدین ترتیب موجب افزایش بخت‌های مرد فرانسوی برای بردن جایزه پیچیچی (آقای گل فصل لالیگا) شود یا خیر؛ حتی اگر تنها برای افزایش روحیه بنزما این کار را انجام دهد.

بنزما هم‌اکنون با ۹ گل بالاتر از «لیونل مسی» ایستاده و بیشترین گل را تا اینجای فصل جدید لالیگا به ثمر رسانده است.

نتایج این نظرسنجی حاکی از آن است که از بین ۲۰ هزار هوادار شرکت کننده، حدود سه چهارم یعنی ۷۱ درصد از هواداران معتقدند بنزما باید پنالتی‌زن اول تیم باشد.

پس از کوچ «کریستیانو رونالدو»، بنزما برای گلزنی مسئولیت‌های بیشتری را روی دوش خود احساس کرد و حالا می‌تواند جایزه آقای گل فصل را هدف بگیرد؛ اتفاقی که از زمان ورود مرد فرانسوی به پایتخت اسپانیا در سال ۲۰۰۹ هرگز رخ نداده است.

ستاره پرتغالی اسبق رئال ۷۱ مورد از ۴۵۰ گل خود در پیراهن کهکشانی‌ها را از روی نقطه پنالتی زده بود؛ این در حالی بود که این تعداد از ۸۳ باری بود که وی پشت ضربه پنالتی قرار گرفته بود (معادل ۸۵ درصد) و حال آنکه بنزما تا به حال هنوز هیچکدام از پنالتی های خود را از دست نداده است.

مرد فرانسوی تاکنون ۲۳۳ گل برای رئال به ثمر رسانده و تنها ۸ مورد پنالتی بوده است.

برچسب‌ها کریستیانو رونالدو رئال مادرید لیونل مسی کریم بنزما سرخیو راموس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو رئال مادرید لیونل مسی کریم بنزما سرخیو راموس کریستیانو رونالدو رئال مادرید لیونل مسی کریم بنزما سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم

23 آوریل سال 2003، دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های منچستریونایتد و رئال مادرید در حضور 66 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد که این دیدار با برتری 4-3 شاگردان سرالکس فرگوسن خاتمه یافت. هواداران منچستر یونایتد هنگام تعویض رونالدو نازاریو، این ستاره رئال مادرید را تشویق کردند.

دانلود (3.6MB)

دیگر خبرها

  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • دوربین مداربسته یونایتدها را سوژه کرد! (عکس)‏