Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خبر داد زمان اردوی نیم‌فصل این تیم مشخص شده و درباره جذب مهاجم در نیم‌فصل هم پیگیری‌هایی انجام شده است. تاریخ انتشار: 18:11 - 21 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۳۷۰

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، حسین قدوسی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با اشاره به جلسه امروز سرمربی و مدیر تیم با مدیرعامل باشگاه اظهار کرد: در این جلسه درباره اردوی تیم در تعطیلات نیم‌فصل هم صحبت شد و بررسی‌های لازم صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدوسی تصریح کرد: کالدرون گفت که زمان اردوی زمستانی تیم از ۱۱ تا ۲۳ ژانویه (۲۱ دی تا ۳ بهمن) خواهد بود و او بر اساس سیستم و شرایطی که کادرفنی برای تیم در نظر گرفته محل برپایی این اردوی خارجی را انتخاب خواهد کرد و خواهان برگزاری بازی تدارکاتی هم شده و قرار است مدیر تیم در هماهنگی با مدیر عامل باشگاه نتیجه اقدامات انجام شده را تا قطعیت آن به کالدرون اطلاع دهد تا اردوی زمستانی سرخ‌ها با کیفیت مطلوب برگزار شود.

وی ادامه داد: درباره جذب مهاجم در نیم‌فصل که آقای کالدرون بر آن اصرار دارند هم صحبت شد و به اطلاع آقای کالدرون رسانده که باشگاه از بین بیش از ۲۰ مهاجمی که به باشگاه معرفی شده‌اند طی یکی دو روز آتی، سه یا چهار گزینه پیشنهادی که کیفیت بهتری دارند و امکان جذب و شرایط آنها بررسی شده را به کادرفنی معرفی خواهد کرد. آقای کالدرون هم اگر گزینه‌ای داشته باشند پس از جمع‌بندی همه گزینه‌ها تصمیم‌گیری خواهند کرد. همچنین جذب هافبک تهاجمی هم حتمی نیست و بستگی به گزینه‌های پیشنهادی موجود و کیفیت آنها دارد.

بیشتر بخوانید: برگزاری جلسه انصاری‌فرد با کالدرون و پیروانی

مدیر روابط عمومی باشگاه همچنین گفت: کالدرون درباره نقل و انتقالات نیم‌فصل تاکید کرد که فعلا تمرکزم روی تیم است و همه بازیکنان با جدیت کامل در تمرینات تلاش می‌کنند. به بازیکنانم اعتماد دارم و با توجه به اینکه چه بازیکنانی را می‌توانیم جذب کنیم درباره نقل و انتقالات نیم فصل تصمیم می‌گیرم و زمان نقل و انتقالات درباره جابجایی‌های احتمالی نظرم را به باشگاه خواهم گفت و عجله‌ای در این باره نیست چرا که زمان کافی وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس تمرین پرسپولیس انصاری فرد گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۳۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه هفته‌های خوبی را سپری می‌کرد و پس از دو پاس گل متوالی در بازی‌های ملوان و صنعت نفت، دچار مصدومیت شد و در بازی قبلی خیلی زود تعویض شد.

عالیشاه به عنوان یک مهاجم سایه که در نقش بازیکن آزاد هم برای بازیسازی ظاهر می‌شود حسابی درخشید و به بخش جدایی ناپذیر ترکیب پرسپولیس تبدیل شد اما مصدومیت احتمالا در بازی بعدی او را از ترکیب دور می‌کند.

در این شرایط پرسپولیس که ابزار بازی دادن به دو مهاجم تخصصی را هم ندارد باید مقابل آلومینیوم در جام حذفی به وحید امیری برای بازی در خط حمله اعتماد کند‌‌. امیری پس از سپری کردن چندماه مصدومیت از ابتدای نیم فصل دوم به میادین برگشته اما بازیکن ثابت نبوده است.

با این حال کادرفنی پرسپولیس امیدوار به درخشش وحید امیری در بازی حساس جام حذفی برابر آلومینیوم اراک هستند.

دیگر خبرها

  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • ماموریت دشوار تیم ملی جوانان: مسابقه با زمان!
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم‌پور در وزن ۹۷ کیلوگرم
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم پور در وزن 97 کیلوگرم
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد