Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دببرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت: پتروشیمی‌ها صد در صد تعهدات ارزی خود را انجام داده‌اند.
به گزارش خبرنگار شانا از مشهد مقدس، احمد مهدوی ابهری امروز (سه شنبه، 21 آبان ماه) در سی‌ویکمین نشست مدیران مجتمع‌های تولیدی صنعت پتروشیمی با اشاره به اینکه صنعت پتروشیمی پیشتاز صنایع در جنگ اقتصادی است، اظهار کرد: مجتمع‌های تولیدی در این صنعت ارزش‌آفرین پارسال 70 درصد ارز صادراتی خود را در سامانه نیما عرضه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مدیران پتروشیمی‌ها در این جنگ اقتصادی، افسران این صنعت به شمار می‌آیند، افزود: بر اساس آمار موجود، پتروشیمی‌ها صددرصد تعهدهای ارزی خود را انجام داده‌اند.
مهدوی با اشاره به اینکه تدوین راهبرد صنعت پتروشیمی می‌تواند مسیر توسعه را شتاب بخشد، ادامه داد: با توسعه متوازن و تکمیل زنجیره ارزش شاهد کاهش خام‌فروشی خواهیم بود.
دببرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی با بیان اینکه وجود منابع غنی هیدروکربوری در کشور مزیتی برای صنعت پتروشیمی است، گفت: یک رگولاتوری قدرتمند می‌تواند در توسعه این صنعت بسیار اثربخش باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت چهار میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در همدان

مرضیه یونسی گفت: شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان پرونده قاچاق پنج هزار و ۶۰۰ لیتر نفت و گاز به ارزش یک میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریال را بررسی کرد.

او گفت: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده به پرداخت ۲ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از سوخت قاچاق به پرداخت یک میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریال معادل ارزش سوخت و در مجموع به پرداخت چهار میلیارد و ۶۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی گفت: با گزارش ماموران پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف محموله قاچاق از یک کامیون باری، پرونده این تخلف برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • جهش تولید با مشارکت مردم؛ تکلیف پتروشیمی‌ها در سال ۱۴۰۳
  • افزایش فروش نفت و بازگشت منابع ارزی با تلاش‌های وزارت نفت
  • حل مشکلات مالیات بر ارزش افزوده اصناف تا تیر ۱۴۰۳
  • ضرورت یکپارچگی پتروشیمی‌ها دراجرای راهبرد جهش تولید بامشارکت مردم
  • ضرورت همکاری و یکپارچگی پتروشیمی‌ها در اجرای راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • افزایش ۳۱ درصدی ارزش صادرات محصولات تولیدی آذربایجان غربی
  •  صادرات هزار و 489 میلیون دلار محصولات تولیدی آذربایجان‌غربی از گمرکات استان
  • پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی
  • محکومیت چهار میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در همدان
  • قاچاقچی سوخت در زاهدان جریمه ۴۶ میلیارد ریالی شد