Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوره تکمیلی همایش آموزشی فانوس راه (۲) اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان گام سوم از دومین دوره این سلسله همایش‌ها در تاریخ ۲۲ الی ۲۴ آبان ماه در محل دفتر مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دوره تکمیلی همایش آموزشی فانوس راه (۲) اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان گام سوم از دومین دوره این سلسله همایش‌ها در تاریخ ۲۲ الی ۲۴ آبان ماه در محل دفتر مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتحادیه در دوسال اخیر با توجه به خلا وجود کنشگر متخصص در این حوزه بارویکرد شبکه سازی و کادر سازی در حوزه زن و خانواده اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی کرده است. افراد شرکت کننده در این دوره سرحلقه‌های کشوری ما در حوزه زن و خانواده محسوب می‌شوند که به جریان سازی مسائل زن و خانواده در سطح دانشگاه می‌پردازند.

سرفصل‌های آموزشی دوره تکمیلی شامل کارگاه تسهیل گری کار‌های فرهنگی و مشارکتی با حضور سرکار خانم غلام زاده متخصص این حوزه، کارگاه اقدام موثر فرهنگی با حضور خانم دکتر یاوری عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس، رصد مسائل روز حوزه زنان با حضورجناب آقای دکتر کلهر، مدیر کل مطالعات فرهنگی مرکز پژوهش‌های مجلس می‌باشند. همچنین از کارگاه‌های ویژه‌ای از حضور ادوار خواهران اتحادیه که در این حوزه متخصص هستند استفاده خواهد شد. نیرو‌های تربیت شده این دوره‌ها در طی دو سال اخیر فعالیت‌های مورد توجهی، چون سیر‌های مطالعاتی، کارگاه‌های تخصصی و کرسی‌های آزاد اندیشی و... در سطح دانشگاه‌ها برگزار می‌کنند، و تنها شبکه‌ی فعال کنشگران حوزه‌ی زنان و خانواده در سطح جنبش دانشجویی کشور را تشکیل می‌دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فعالیت فرهنگی غلام زاده یاوری دانشگاه تربیت معلم اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان در حال برگزاری است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر چهارشنبه در نشست مسؤولان دشتستان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ترویج اخلاق اسلامی و شیوه زندگی محمدی (ص) و فرهنگ‌سازی بر اساس باورهای دینی و قرآن کریم از مهم‌ترین حوزه‌های کاری سازمان تبلیغات اسلامی بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان تصریح کرد: از زمانی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، قوانین جامعه بر اساس ارزش‌های انسانی و اسلامی تصویب شد و رسالت سازمان تبلیغات اسلامی ترویج فرهنگ دینی در جامعه است.

وی با بیان اینکه اهتمام به مقوله فرهنگ و نهادینه کردن اخلاق اسلامی در جامعه از رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات در سطح فردی، خانواده‌، اجتماعی و بسیاری از ناهنجاری‌های جامعه ناشی از دور شدن انسان از فضائل اخلاقی و انسانی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی سعی دارد با بهره جستن از ارزش‌های والای اسلامی، قرآنی و پیروی از آموزه‌های دینی و دستورات حیات بخش معنوی و متعالی دین مقدس اسلام، شرایط فرهنگی مطلوبی را برای جامعه پدید آورد.

وحیدی افزود: اداره تبلیغات اسلامی دشتستان برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای برنامه‌های ماه مبارک رمضان امسال انجام داده که امیدواریم با کیفیت اجرایی شود.

وی از برپایی ویژه‌برنامه‌های قرآنی ماه رمضان در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در تمام شب‌های ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

کد خبر 6063652

دیگر خبرها

  • پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود
  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • الخلیفی و چفرین: باور کنید سوپرلیگ را شکست دادیم!‏
  • برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان در حال برگزاری است
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی
  • نمره خوبی برای جوانان شورای شهر قائل هستم/ در شورای هم‌فکر دوره ششم تضارب آرا وجود دارد
  • نمره خوبی برای جوانان شورای شهر قائل هستم/ در شورای همفکر دوره ششم تضارب آرا وجود دارد