Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@04:09:49 GMT

ثبت‌نام بیمه تکمیلی مستمری‌بگیران آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۳۹۲۲

ساعت 24- ثبت‌نام اینترنتی بیمه تکمیلی مستمری‌بگیران آغاز شد.

 ثبت‌نام اینترنتی بیمه تکمیلی مستمری‌بگیران آغاز شد.

بازنشستگان و مستمری‌بگیران در نظر داشته باشند ثبت نام و انصراف از بیمه تکمیل درمان در حال حاضر فقط از طریق سامانه ثبت نام و انصراف در نوار بالای سایت امکان‌پذیر است. انصراف تنها به صورت کلی است و برای انصراف جداگانه افراد تحت تکفل می‌بایستی از اذر ۹۸ به بعد به کانون مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آغاز قرارداد به صورت رسمی نرخ قرارداد امسال هم به اطلاع ایشان خواهد رسید.

بیمه‌شدگان توجه داشته باشند افرادی که در قرارداد قبل بیمه تکمیل درمان را داشته‌اند (در صورت کسر شدن مرتب حق بیمه) نیاز به ثبت نام مجدد ندارند. لطفا قبل از ثبت نام و انصراف راهنما و قوانین را حتما مطالعه فرمایید و در انتهای صفحه کلید ادامه را بزنید.

ایلنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مستمری بگیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۳۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام بیمه زنان روستایی وعشایر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   براساس اعلام اداره کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی ، مشمولین دارای شرایط که تاریخ تولد فرزند سوم و بالاتر ایشان از تاریخ ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ به بعد باشد، می‌توانند با مراجعه به کارگزاری‌های صندوق در سراسر استان و یا سایت صندوق به آدرس http://roostaa.ir (بخش ثبت‌نام مادران روستایی و عشایری غیرشاغل) نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

  پس از احراز شرایط مندرج در ماده (۲۱) از طریق سازمان ثبت احوال کشور، استعلام تأیید غیرشاغل و عدم دریافت مستمری از سایر صندوق‌ها و تخصیص بودجه، ثبت‌نام قطعی متقاضیان ثبت و نتیجه از طریق پیامک به ذینفع اطلاع‌رسانی خواهد شد.

  مادران مشمول این طرح باید دارای سه فرزند در قید حیات باشند،   با تولد فرزند چهارم و پنجم به ازای هر فرزند، دو سال به سنوات بیمه‌ای مشمول اضافه خواهد شد.

  سطح درآمدی مشمولین، سطح یک درآمدی خواهد بود و تمام حق بیمه اعم از سهم بیمه شده و دولت در سطح یک درآمدی توسط دولت پرداخت می‌شود.

  مادران مشمول این طرح، همانند یک فرد شاغل بازنشسته می‌شوند و از مستمری بازنشستگی و در صورت عدم امکان کار، مستمری کارافتادگی بهره‌مند خواهند شد.

  بیمه اجتماعی مادران روستایی ارتباطی با همسر ندارد و حتی اگر همسر شاغل باشد، مادر غیرشاغل می‌تواند تحت پوشش صندوق اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار گرفته و از خدمات صندوق بهره‌مند شود.

دیگر خبرها

  • اتمام زمان ثبت‌نام برای بیمه بازنشستگی مادران غیرشاغل
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند در کرمانشاه
  • ۳۰ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام بیمه زنان روستایی وعشایر
  • تحقق بیمه مادران غیر شاغل مناطق روستایی و عشایری در سمنان
  • همه چیز درباره بیمه بیکاری؛ کاهش مقرری‌بگیران بیمه بیکاری
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه برای نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • عملیات «وعده صادق» آغاز معادلات جدیدی برای منطقه شد