Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@03:48:05 GMT

یادواره ۶ شهید رسانه‌ استان بوشهر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۳۹۸۵

یادواره ۶ شهید رسانه‌ استان بوشهر برگزار می‌شود

عبدالله نجفی روز سه‌شنبه در نشست کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر افزود: در این ارتباط  بسیج رسانه از ایده‌ها و خلاقیت‌های اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی در برپایی یادواره ۶ شهید رسانه استان بوشهر استقبال می‌کند.

وی بیان کرد: اصحاب رسانه در عرصه‌های گوناگون نقش آفرین هستند که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله رسالت‌های آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا این عرصه فرصتی است تا رسالت بزرگ اصحاب رسانه در پاسبانی از آرمان‎های شهدا و امام آنها گوشزد شود.

وی گفت: در راستای برگزاری کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، اجتماعی و علمی تدارک دیده شده است.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر یادآورشد: یکی از رسالت‌های کمیته فرهنگی کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان تولید آثار فاخر در بخش‌های خبر، گزارش و فضاهای مجازی و فرهنگی است که این رسالت مهم بر دوش خبرنگاران گذاشته شده است.

وی تاکید کرد: برگزاری یادواره شهدا در قشرهای مختلف جامعه مورد توجه قرار گرفته که این یادواره‌ها در شهرها و مناطق مختلف استان تدارک دیده شده است.

برچسب‌ها بسیج رسانه خبرنگاران بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسیج رسانه خبرنگاران بنیاد شهید و امور ایثارگران بسیج رسانه خبرنگاران بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره با حضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین و جمعی از مسئولان استان و شهرستان بدره، خانواده‌های معظم شهدا با شکوه خاصی برگزار شد.
خاطره گویی سردار شاکرمی و سردار موسی بیگی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در مراسم یادواره شهید صالح میری، اجرای تئاتر خیابانی در حاشیه یادواره سردار شهید صالح میری، تجلیل از نویسندگان کتاب زندگینامه سردار شهید «صالح میری» با عنوان (صالح من) به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بدره از برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.
شهید «صالح میری»، اول فروردین ۱۳۴۴ در شهرستان بدره دیده به جهان گشود.
 وی تحصیلات خود را تا چهارم دبیرستان سپری کرد و سپس با توجه به شرایط جنگی کشور، دفاع از میهن را بر ادامه تحصیل ترجیح داد.
این شهید والامقام به عنوان پاسدار به لشکر ۱۱ حضرت امیر سپاه ایلام پیوست و بعد از مدتی فرماندهی گروهان را بر عهده گرفت.
شهید میری سرانجام پس از رشادت‌های فراوان، چهارم اردیبهشت ۱۳۶۷ در منطقه گامو کردستان مورد اصابت گلوله مستقیم دشمن قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مزار این شهید گران قدر در گلزار شهدای بدره قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • برگزاری یادواره ۳۴ شهید ورزشکار بردسکن
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • برگزاری یادواره ۸ شهید هنرمند شهرستان بوانات