Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور مذهبی پاکستان از خدمات و اقدامات آستان قدس رضوی ویژه زائران اردوزبان در ایام اربعین حسینی و شهادت امام رضا(علیه السلام) قدردانی کرد. ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، در حاشیه برگزاری کنفراس بین‌المللی «رحمه ‌للعالمین»، نورالحق قادری وزیر امور مذهبی پاکستان در دیدار با رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی، از تسهیلات ویژه تشرف زائران پاکستانی به مشهد و عتبات عالیات عراق خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور مذهبی پاکستان در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از خدمات و اقدامات حمایتی آستان قدس رضوی در تسهیل زیارت زائران پاکستانی در ایام اربعین حسینی و شهادت امام رضا(علیه السلام) گفت: با حمایت نخست وزیر و مجلس پاکستان برنامه ویژه‌ای را برای حمایت و تقویت زیرساخت‌های زیارت مشهد و عتبات در دستور کار قرار داریم.

حضور انتشارات آستان قدس رضوی در 5 نمایشگاه بین‌المللی کتاب آسیا و اروپاجبرئیل حسن‌اف مدال‌هایش را به آستان قدس رضوی اهدا کردخانواده متوفیان زلزله آذربایجان شرقی از سوی آستان قدس رضوی به مشهد اعزام می‌شوند‌

حجت الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی نیز در این دیدار بر همکاری‌های مذهبی و  فرهنگی میان دو کشور تاکید کرد.

گنابادی‌نژاد ضمن ارائه گزارشی از اقدامات آستان قدس رضوی در راستای پذیرایی از زائران پاکستانی در مرز میرجاوه و در مجموعه حرم مطهر رضوی، گفت: آستان قدس رضوی در ایام پایانی ماه صفر پذیرای 80 هزار زائر پاکستانی بود.

وی افزود: مشترکات مذهبی و فرهنگی دو کشور ایران و پاکستان می‌بایست به همکاری‌های بیشتری میان این دو کشور منجر شود.

گنابادی‌نژاد ضمن قدردانی از برگزاری با شکوه کنفرانس بین المللی رحمه للعالمین، بر اهمیت برگزاری نشست‌های مشترک میان متفکران جوامع اسلامی تاکید کرد و گفت: توجه به روش نبوی در اداره جامعه اسلامی رویکردی دقیق نیاز امروز دولت‌ها است که در این کنفرانس بسیار خوب به آن پرداخته شد.

در این دیدار طرفین ضمن بررسی ظرفیت‌های مشترک در موضوعات مذهبی و فرهنگی میان دو کشور، درباره همکاری فی‌مابین در موضوعاتی با محوریت قرآن کریم، کتاب و کتابخانه مذاکره کردند.

انتهای پیام/ش

R41347/P/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی امیرعبداللهیان از نقش سازنده مالت به‌عنوان رئیس دوره‌ای شورای امنیت

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران،از نقش سازنده و تلاش‌ دولت مالت بعنوان رییس دوره ای شورای امنیت سازمان ملل در راستای پایان نسل کشی رژیم اسرائیل در غزه قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با «یان بورگ» وزیر امور خارجه مالت که کشورش ریاست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل را بر عهده دارد، در تشریح پاسخ مقتدرانه اخیر نیروهای مسلح کشورمان اظهار کرد: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل است.

امیرعبداللهیان از نقش سازنده و تلاش‌ دولت مالت بعنوان رییس دوره ای شورای امنیت سازمان ملل در راستای پایان نسل کشی رژیم اسرائیل در غزه قدردانی کرد.

یان بورگ وزیر امور خارجه مالت، در این گفتگوی تلفنی ضمن اشاره به مخاطرات ناشی از گسترش دامنه تنش‌ها در منطقه و نیز تاکید بر خویشتن‌داری تمامی طرف ها، گفت : مالت خواستار آتش بس فوری در غزه، آزادی زندانیان و نیز تسهیل ارسال کمک‌های انساندوستانه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ریاض و اسلام آباد در مسیر توسعه روابط همه جانبه
  • ۹۴ هزار نسخه نشریه ادواری طی یک سال جذب آرشیو مطبوعات رضوی شد
  • 94 هزار نسخه نشریه ادواری طی یک سال جذب آرشیو مطبوعات رضوی شد
  • جذب ۹۴ هزار نسخه نشریه ادواری در آرشیو مطبوعات رضوی
  • ارائه خدمات «آبرسانی» آستان قدس رضوی در پهنه سیستان
  • میزبانی از زائران ۲۷ کشور در آستان مقدس امامزادگان ناصر و یاسر (ع)شهرستان طرقبه شاندیز
  • دو تن از خدمه کشتی توقیف شده در ایران تبعه پاکستان هستند
  • شادمانی پاکستانی‌ها برای موفقیت عملیات «وعده صادق»
  • قدردانی امیرعبداللهیان از نقش سازنده مالت به‌عنوان رئیس دوره‌ای شورای امنیت
  • مرحله دوم اخراج پناهجویان افغانستانی از پاکستان