Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@11:47:37 GMT

قیمت گوشت رو به کاهش است؟

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۴۰۲۶

ساعت 24- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به روند نزولی قیمت مواد پروتئینی گفت: گوشت گوساله، گوشت مخلوط و گوشت مرغ در ماه جاری به ترتیب با کاهش ۱۵، شش و پنج درصدی نسبت به ماه گذشته در بازار عرضه شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به روند نزولی قیمت مواد پروتئینی گفت: گوشت گوساله، گوشت مخلوط و گوشت مرغ در ماه جاری به ترتیب با کاهش ۱۵، شش و پنج درصدی نسبت به ماه گذشته در بازار عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یدالله صادقی روز سه‌شنبه در حاشیه جلسه تنظیم بازار استان تهران در جمع خبرنگاران افزود: قیمت گوشت گوساله مخلوط ماه گذشته ۹۷ هزار تومان بوده که با کاهش شش درصدی اکنون به قیمت ۹۱ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود، همچنین گوشت گوساله که ماه گذشته با قیمت ۸۸ هزار تومان در بازار عرضه می‌شد اکنون با کاهش ۱۵ درصدی به قیمت ۷۴ هزار و ۵۰۰ تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

وی با بیان اینکه نرخ گوشت مرغ در ماه جاری نسبت به ماه گذشته پنج درصد کاهش یافته است، افزود: گوشت مرغ تازه نسبت به ماه قبل که ۱۴ هزار ۲۰۰ فروخته اکنون ۱۳ و ۹۰۰ تومان عرضه می شود.

صادقی ادامه داد: گوسفند زنده که ماه گذشته ۴۳ هزار تومان بوده اکنون با کاهش ۱۶ درصدی هر کیلو با قیمت ۳۶ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: قیمت قند و شکر نیز روند نزولی داشته است و هر بسته شکر ۹۰۰ گرمی که ماه گذشته به قیمت شش هزار و ۵۰۰ تومان در فروشگاه‌ها عرضه می‌شد اکنون با ۱۵ درصد کاهش به پنج هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

صادقی با بیان اینکه نرخ انواع چای نیز یک درصد کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: کالاهای اساسی همچون برنج به‌ ویژه برنج هندی با کاهش قیمت روبه‌ رو بوده‌ایم اما نرخ برنج تایلندی هفت درصد افزایش یافته است که براساس فرایندی که از روز گذشته پیرامون تسریع در روند تخصیص ارز به واردکنندگان برنج صورت گرفت امیدواریم با واردات برنج نرخ این محصول نیز کاهش یابد.

وی از بازنگری در قیمت گوجه فرنگی خبر داد و گفت: طبق اعلام سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولید کننده نرخ مصوب رب گوجه فرنگی ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان است اما قیمتی که در جلسه تنظیم بازار اعلام شده ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان است که با توجه به کاهش قیمت گوجه‌فرنگی نیازمند تجدیدنظر است و کارخانه‌ها باید قیمت‌ این محصول را بر مبنای کاهش نرخ خرید گوجه فرنگی از سوی سازمان تعاونی باید رب گوجه با نرخ ۱۰ هزار تومان در بازار عرضه شود.

ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: قیمت گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ترکید؟

خبرآنلاین نوشت: بررسی‌ها در بازار نشان می‌دهد که قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار، ریزش حدود ۸ هزار تومانی را تجربه کرد و به ۳ میلیون و ۷۲۶ هزار تومان رسید. هر مثقال طلا نیز با کاهش ۶۷ هزار تومانی، در قیمت ۱۶ میلیون و ۱۱۲ هزار تومان قرار گرفت.

کاهش قیمت‌ها در بازار طلا از روز یک‌شنبه آغاز شد؛ به طوری که هر گرم طلای ۱۸عیار از حدود ۳ میلیون و ۸۷۹ هزار تومان به ۳ هزار و ۷۲۶ هزار تومان کاهش یافت. این یعنی در دو روز گذشته هر گرم طلای ۱۸عیار افت ۱۵۳ هزار تومانی را تجربه کرده است.

قیمت سکه امامی هم در بازار تهران طی یک روز گذشته ۸۰۲ هزار تومان افت کرد و به ۴۳ میلیون و ۶۸۱ هزار تومان رسید. اما کاهش قیمت سکه در حالی اتفاق افتاد که روز شنبه قیمت آن تا سطح ۴۵ میلیون و ۴۹۳ هزار تومان هم بالا رفته بود. در همین دو روز گذشته، سکه کاهش یک میلیون و ۸۱۲ هزار تومانی را تجربه کرده است.

بنا به این گزارش، دیروز در بازار نیم سکه ۷۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۹۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۵۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت. بر همین اساس، نیم‌سکه به قیمت ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه به قیمت ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه گرمی به قیمت ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید. حباب سکه امامی نیز با کاهش ۲۲۵ هزار تومانی، تا ۶ میلیون و ۶۹۲ هزار تومان کاهش یافته است.

در همین رابطه، محمد کشتی‌آرای، رییس سابق اتحادیه طلا و جواهر درباره وضعیت بازار طلا و سکه گفته است: رو یک‌شنبه بعد از التهابات اول صبح بازار و روند صعودی قیمت‌ها، با شروع دادوستد‌ها و معاملات بازار طلا و ارز با سیر نزولی همراه شد.

وی با اشاره به افزایش ۵ دلاری قیمت جهانی طلا در روز گذشته، عنوان کرده است: با این حال با تعدیل قیمت ارز نسبت به دیروز و کاهش حدودا ۶ هزار تومانی دلار، طلا و سکه نیز در بازار کاهشی شده است.

این فعال بازار طلا ادامه داد: صبح روز یک‌شنبه دلار ۷۰ هزار تومان هم شده بود ولی هم اکنون در کانال ۶۴ و ۶۵ هزار تومان در معامله است.

این فعال بازار طلا در عین حال پیش بینی کرده است در روز‌های آینده حباب سکه کاسته شود؛ چراکه دادوستد‌ها و معاملات بازار که روز یک‌شنبه تقریبا متوقف شده بود، امروز از سر گرفته شده و بازار به ثبات رسیده است.

tags # قیمت سکه ، قیمت طلا سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت دلار متوقف شد
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد؟
  • قیمت جدید مرغ در بازار
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • کاهش قیمت مرغ در بازار
  • قیمت طلا و سکه کاهش یافت
  • زلزله در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ترکید؟
  • زلزله در بازار طلا و سکه؛ حباب سکه ترکید؟
  • ریزش قیمت سکه و طلا