Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام سرمست  عصر سه‌شنبه درنشست صمیمانه استاندار با کارآفرینان برتر قم بیان کرد:‌ ملاقات کارآفرینان استان با استاندار بعد از هماهنگی با دفتر استانداری باید در ظرف یک هفته انجام  گیرد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: در زمینه ارزش کار درفرهنگ سیاسی کشور پارادوکس وجود داشته و مساله کار در فرهنگ آموزشی و خانوادگی نهادینه نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار قم بیان داشت: کارآفرینی صرفا در حوزه اقتصادی تعریف نمیشود و بخش بزرگی از سرمایههای اجتماعی، خدماتی و فکری را در برمی‌گیرد.
وی اضافه کرد: بسیاری از ایده‌های کارآفرینان به دلیل عدم حمایت‌های لازم در مرحله ایده متوقف شده و به مرحله محصول و ثروت نمی‌رسد.
سرمست تصریح کرد: برای توسعه کارآفرینی در استان قم باید بازتعریف دیگری از این مساله درجامعه صورت بگیرد از سرمایه‌های فکری، اقتصادی، انسانی و اجتماعی آن به نحو شایسته ای استفاده شود.
وی اضافه کرد: تشکیل کانون کارآفرینی استان قم می‌تواند ظرفیت‌های کارآفرینان استان را تجمیع و در راستای ساماندهی و ایجاد ارزش افزوده از آن حرکت کند.
استاندار قم تاکید کرد: حضور میدانی درواحدهای تولیدی برای در جریان گرفتن از مشکلات کارآفرینان و تولیدکنندگان استانی است.
سرمست گفت: مسئولان استانی نسبت به اجرای مصوبات نهایی شده در رابطه با کارآفرینان استان اهتمام داشته باشند.
استاندار قم تصریح کرد: ضمانت اجرایی مصوبات کانون کارآفرینی به پیگیری‌های دو سویه بین اعضای این کانون و مسئولان استانی بستگی دارد.
وی گفت:‌ یک سرمایه گذار واقعی ریسک پذیر نبوده بلکه محاسبه گری است که با توجه به شرایط اقتصادی جامعه برنامه ریزی و اقدام می‌کند.
وی گفت: نماینده کانون کارآفرینی استان می‌توانند در جلسات حوزه کار استان حضور پیدا کرده و به بیان مشکلات و دغدغه های خود بپردازند.
سرمست اظهار داشت: تولیدکنندگان استانی از ایده‌های کارآفرینان برای رونق تولید و اشتغال استفاده کنند.
استاندار قم گفت: ارزیابی کانون کارآفرینی استان در عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی در ارزیابی نهایی مدیران استان موثر خواهد شد.
در پایان این جلسه از حمیدرضا عالمی آرانی رئیس سابق کانون آفرینی استان و جمعی از اعضای دولتی و خصوصی هیات مدیره کانون کارآفرینی استان تقدیر شد.

برچسب‌ها رونق تولید قم استانداری قم بهرام سرمست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید قم استانداری قم بهرام سرمست رونق تولید قم استانداری قم بهرام سرمست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان و معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان روز سه شنبه۷فروردین ماه با بیش از ۱۵۰ نفر از مراجعین به دستگاه قضایی استان دیدار نمودند. 
در این دیدار که با هماهنگی دفتر ارتباطات مردمی دادگستری استان در راستای عمل به سیاست ارتباط بدون واسطه مسئولین دستگاه قضایی با مردم صورت گرفت، رئیس کل دادگستری استان ومعاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان ضمن دیدار چهره به چهره با بیش از ۱۵۰ نفر از متقاضیان، درخواست‌های آنان را بررسی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر نمودند.
لازم به ذکر است ارتباط نزدیک و بی واسطه با مردم و مراجعین به دستگاه قضایی یکی از سیاست‌های دادگستری استان است که در قالب دیدار‌های مردمی سه شنبه هر هفته در مرکز استان با هماهنگی قبلی دفتر ارتباطات مردمی و دیدار با مراجعین در سفر به حوزه‌های قضایی و نیز در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی از سوی مجموعه مدیریت استان پیگیری می‌گردد و هدف آن اطلاع از مشکلات و تدبیر و برنامه ریزی برای رفع آنهاست.

دیگر خبرها

  • آغاز بهار در ژاپن با عطر سرمست‌کننده شکوفه‌های آلو(+عکس)
  • تشکیل کارگروه اجرایی شعار سال در مازندران
  • مناجات‌خوانی، نقالی، پرده‌خوانی و تعزیه در محوطه باز مرکز تئاتر کانون
  • تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای دو مصوبه سفر رییس جمهور به بوشهر
  • فلسفه سفرهای شهرستانی، رفع موانع اجرایی مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور است
  • چرا سند استراتژی توسعه صنعتی تدوین نمی شود؟
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع
  • رضا اسدی از پرسپوليس به AFC شکایت کرد
  • محفل انس با قرآن ویژه مسوولان دستگاه‌های اجرایی میمه