Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد محمدی روز سه شنبه با اشاره به اینکه مراکز کانون پرورش فکری استان درهفته کتاب و کتابخوانی با شعار «آینده ساختنی است» درجهت ترویج، توسعه و تعمیق فرهنگ مطالعه، برنامه های خود را آغاز می کند، بیان کرد: از ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه به عنوان هفته کتاب و کتابخوانی مشخص شده است که در این ایام در تمامی مراکز استان برنامه های مختلفی برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بسترساز حرکت هایی است که کودکان و نوجوانان را در مسیر دانایی و آگاهی سوق می دهد، افزود: ویژه برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز ثابت با حضور اعضا و دانش آموزان برگزار خواهد شد و کتابخانه های سیار و پستی با حضور در روستاها و مدارس حاشیه شهر به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان عنوان کرد:در این راستا برنامه هایی مانند دعوت روزانه از مدارس، برگزاری نمایشگاه از آثار و نمایش دستاورد های کتاب محور، تجلیل از اعضای کتابخوان در این اداره کل برگزار می شود.

محمدی اظهار داشت: ویژه برنامه های مشارکتی با همکاری سازمان های مرتبط با حوزه کتاب در مراکز برگزار خواهد شد و در این هفته از اعضا و مربیان برگزیده طرح های خلاق کتابخوانی تجلیل می شود.

محمدی از برگزاری نشست های تخصصی و دعوت از فعالان عرصه کتاب با موضوع «سواد خواندن» خبر داد و اظهار داشت: در این هفته برای کودکان و نوجوانان با نیاز های خاص، برنامه های مختلفی پیش بینی شده که اعضا در مرکز فراگیر حضور می یابند و مربیان نیز با حضور در مدارس استثنایی، برنامه های شاد و مفرحی را اجرا خواهند کرد.

وی گفت: برنامه های کتاب محور متنوع دیگری از جمله بلند خوانی کتاب،  معرفی کتاب، بازدید از کتابخانه ها و چاپخانه های سراسر استان در دستور کار مراکز قرار دارد.

برچسب‌ها کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کتاب لرستان کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کتاب لرستان کتابخوانی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کتاب لرستان کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ مشخص شد

به گزارش تابناک، سخنگوی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران از برگزاری آزمون وکالت سال ۱۴۰۳ در پاییز امسال خبر داد.

 ابراهیم کیانی با اعلام این خبر گفت: صبح امروز نشست شورای اجرایی اسکودا با حضور نمایندگان کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور در محل اسکودا برگزار شد.

 یکی از دستور کارهای این نشست تعیین زمان آزمون وکالت ۱۴۰۳ بود که با تصویب شورای اجرایی مقرر شد این آزمون در پاییز سال جاری برگزار شود.

 

دیگر خبرها

  • برنامه «سخن روح افزا» برای کودکان و نوجوانان استان بوشهر اجرا شد
  • حضور ۳ فیلم کانون در جشنواره بین‌المللی کودکان لکنوی هند
  • کانون پرورش فکری، همیار دهیاران در برگزاری طرح تکام
  • اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی
  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 
  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی