Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@00:13:52 GMT

سردار سپهر: نگاه به آمریکا برای گشایش و فرج غلط است

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۴۱۶۲

سردار سپهر: نگاه به آمریکا برای گشایش و فرج غلط است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با تأکید براینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی سند راهبردی نظام اسلامی است، گفت: نگاه ما به آمریکا برای گشایش و فرج یک نگاه غلط است چرا که آمریکایی‌ها در طول تاریخ هیچگاه به هیچ تعهدی پایبند نبودند. ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار محمدحسین سپهر عصر امروز در جمع علمای اهل سنت و اهل تشیع استان گلستان اظهارداشت: دشمنان ما به خیال خود با نقشه دین‌زدایی در انتهای قرن بیستم اسلام را به تحریف کشانده بودند اما انقلاب اسلامی معادلات را تغییر داد، انقلابی که برای همه بشریت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ابتدای انقلاب نخستین هدف امام خمینی (ره) این بود که اثبات کند دین از سیاست جدا نیست همین بود که رهبر کبیر انقلاب فرمودند اسلام دین سیاست است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: دومین دستاورد بزرگ انقلاب ما اثبات توانایی روحانیون در هدایت جامعه بود و امام راحل ثابت کرد که علما در هدایت مستضعفان نقش موثر دارند. در همین ماجرای سوریه علمای سنی و شیعه ما زیر بار ظلم 82 کشور نرفتند و در کنار هم مجاهدت کردند.

دیپلماسی صلح عادلانه؛ حکمرانی متعالی در گام دوم انقلابحاجی‌دلیگانی: مرکز پژوهش‌ها درباره اجرای گام دوم اطلاع‌رسانی کند/ لاریجانی: موضوع در حال پیگیری استامام جمعه خرم‌آباد: در بیانیه گام دوم انقلاب به دنبال ایجاد تمدن نوین اسلامی‌ هستیم

وی خاطرنشان کرد: امروز حضور علما و روحانیون در جامعه با توده‌های مردم گره خورده است در حالی که 40 سال پیش به ما تهمت می‌زدند که این انقلاب برای شیعیان است اما ما در 4 دهه انقلاب و فراتر از آن در  منطقه ثابت کردیم چنین نیست.

سردار سپهر یکی از بزرگترین راهبردهای جنگ نرم دشمن علیه ما، اختلاف و تفرقه‌افکنی بین مذاهب اسلامی است، ادامه داد: ضربات جریان تکفیری در چند سال اخیر یک نمونه آن است.

وی اظهارداشت: دستاورد بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی تحقیر و شکستن هیبت پوشالی آمریکا بود به طوری که بسیاری از تحلیل‌گران دنیا بزرگترین شکست کارتر را پیروزی انقلاب اسلامی می‌دانستند. آمریکایی‌ها در ابتدای انقلاب معتقد بودند به هر قیمتی باید نظام اسلامی را ساقط کنند و این در اسناد لانه جاسوسی کشف شده است. اما ما امروز حامل پیام اسلام ناب محمدی به دنیا شده‌ایم و شک نداریم استکبار جهانی در حال افول است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با تأکید براینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی سند راهبردی نظام اسلامی است، گفت: نگاه ما به آمریکا برای گشایش و فرج یک نگاه غلط است چرا که آمریکایی‌ها در طول تاریخ هیچگاه به هیچ تعهدی پایبند نبودند.

وی تصریح کرد: نخستین مولفه هر حاکمیت دینی، قدرت امنیتی و دفاعی آن حاکمیت است و امروز با انگیزه و اراده الهی نیروهای مسلح دشمنان اجازه کوچکترین تجاوز به حریم ما را ندارند.

انتهای پیام/581/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین سردار آزمون کیست؟

ایران در چهارمین بازی مرحله پیش مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف ترکمنستان خواهد رفت و در صورت پیروزی، صعود تیم ملی به مرحله بعدی قطعی خواهد شد.

در این بازی علاوه بر سردار آزمون که در دیدار قبلی دچار مصدومیت شد، مهدی ترابی و علیرضا جهانبخش نیز به دلیل بیماری و آسیب‌دیدگی در اختیار کادرفنی نخواهند بود و آرشا شکوری و مهدی لیموچی نیز تیم را همراهی نکرده‌اند.

در غیاب آن‌ها سایر نفرات آماده حضور در این بازی خواهند بود، اما به نظر می‌رسد که ۴ تغییر نسبت به بازی رفت در دستور کار تیم ملی خواهد بود و امیر قلعه‌نویی این تغییرات را اعمال خواهد کرد.

اعتماد به شماره یک

علیرضا بیرانوند اولویت اول امیر قلعه‌نویی برای قفس توری تیم ملی است و در این بازی حساس به میدان خواهد رفت تا همچون بازی رفت در این دیدار هم دروازه خود را بسته نگه داشته و کلین‌شیت کند. گلر شماره یک تیم ملی تاکنون ۷۱ بار پیراهن تیم ایران را پوشیده و تنها پنج بازی تا رکورد مهدی رحمتی فاصله دارد.

سه تغییر عمده

حسین کنعانی احتمالا تنها بازیکنی است که جایگاه ثابت خود را در ترکیب تیم ملی حفظ خواهد کرد و به نظر می‌رسد سه تغییر دیگر در تیم وجود خواهد داشت. امین حزباوی که تا آستانه ماندن در ایران و عدم سفر به عشق آباد نیز پیش رفت، احتمال دارد نیمکت نشین شود و جای خود را به شجاع خلیل زاده بدهد. در جناحین نیز رامین وارد ترکیب خواهد شد و ابوالفضل جلالی هم در سمت چپ جانشین میلاد محمدی می‌شوند.

جمع جور لژیونر‌ها

در مرکز میدان احتمالا تغییرات کمتری اعمال خواهد شد. سعید عزت‌اللهی مرد مورد اعتماد تیم ملی در پست هافبک دفاعی است و جلوتر از او سامان قدوس جایگاه ثابتی در ذهن امیر قلعه‌نویی دارد. محمد محبی و علی قلی‌زاده هم در جناحین بازی خواهند کرد و بعید است جایگاه خود را به بازیکن دیگری بدهند.

در جست‌وجوی جانشین آزمون

مهدی طارمی امیدوار است در این بازی به روند گلزنی ملی برگردد و به رکورد ۵۰ گل کریم باقری برسد. با این حال در غیاب سردار آزمون، گزینه اول جانشینی او و زوج سازی با طارمی، مهدی قایدی، همشهری بوشهری اوست. در صورتی که قایدی فیکس نباشد، سعید سحرخیزان و محمدرضا آزادی هم شانس بازی در این دیدار را خواهند داشت.

ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل ترکمنستان:

علیرضا بیرانوند
رامین رضاییان
ابوالفضل جلالی
حسین کنعانی
شجاع خلیل‌زاده
سعید عزت‌اللهی
سامان قدوس
محمد محبی
علی قلی‌زاده
مهدی قایدی
مهدی طارمی

 

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • امروز هر چه داریم به برکت خون‌های پاک شهداست
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • "رایانه سپهر" به جای فضای مجازی ؛ استقبال رهبر انقلاب (فیلم)
  • جهش تولید با مشارکت مردم نویدبخش گشایش در امور است
  • رمضان و فرهنگ زندگی
  • نیم‌‌نگاه دورتموند به وضعیت دین هویسن؛ جانشین متس هوملس از یوونتوس می‌آید؟
  • جانشین سردار آزمون کیست؟
  • قلعه نویی جانشین سردار آزمون را مشخص کرد