Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@19:14:21 GMT

نوبخت: شدیدترین تحریم‌های دشمنان را پشت سر گذاشتیم

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۴۱۸۷

نوبخت: شدیدترین تحریم‌های دشمنان را پشت سر گذاشتیم

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در حال حاضر شدیدترین تحریم‌ها را تجربه و پشت سرگذاشته و دشمنان به هیچ نتیجه‌ای نرسیدند. ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، محمد‌باقر نوبخت عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کردستان که در این شهر برگزار شد، با تبریک هفته وحدت و میلاد یا سعادت اظهار داشت: این جلسه در شرایطی برگزار می‌شود که شدیدترین تحریم تاریخ را تجربه می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمنان از سالیان گذشته و در حال حاضر کشور را تحریم کرده اما به هیچ نتیجه‌ای نرسیدند.

نوبخت در سنندج: 29 هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های عمرانی ‌اختصاص یافت / توزیع بسته حمایتی بین مردمنوبخت: ‌پروژه کریدور شرق به غرب کشور‌ تا پایان سال آینده به پایان می‌رسد‌کلنگ‌زنی ساخت 3 هزار واحد مسکونی با حضور معاون رئیس‌جمهور در کردستان ‌قطاری که بعد از 15 سال به مقصد نرسید؛ وعده جدید به پایان دولت موکول شد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: دشمنان فکر می‌کنند که می‌توانند با تحریم‌ها کشور را از پای دربیارد, اما تمسخری بیش نیست چراکه همه فرزندان ملت پشتیبان انقلاب هستند.

وی گفت: در این شرایط سخت حتی یک ماه حقوق کارمندان به تعویق نیفتاده  است.

نوبخت خاطرنشان کرد: امسال 13 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت مطالبات گندم‌کاران و طرح‌های عمرانی کردستان تخصیص یافت.

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی به لاهور سفر کرد

رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر خود به پاکستان، وارد لاهور شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز سه‌شنبه در ادامه برنامه‌های سفر به پاکستان، پس از دیدار با نخست وزیر، برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه، دیدار با رئیس جمهور و روسای مجالس ملی و سنا، دیدار با فرمانده کل ارتش و دیدار با جمعی از نخبگان پاکستانی، وارد لاهور شد.

رئیسی: طوفان الاقصی شکست راهبردی اسرائیل و حامیانش بود بازدید از مجموعه تاریخی و فرهنگی قلعه لاهور، ادای احترام به مقبره اقبال لاهوری، دیدار با جمعی از مقامات محلی ایالت پنجاب و هم‌چنین سخنرانی در جمع دانشجویان دانشگاه لاهور از جمله برنامه‌های روز دوم سفر رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عقب‌ماندگی کریدور شمال – جنوب در کردستان
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • رئیسی به لاهور سفر کرد
  • ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به اسلام آباد
  • برنامه‌های نخستین روز سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • سفر اردوغان به بغداد/ دیدار با مقامات کردستان عراق در دستور کار
  • برنامه‌های سفر رئیسی به سریلانکا
  • آمریکا به دشمنان اسرائیل کمک می کند | اموال تشکیلات خودگردان باید توقیف شود!
  • هزار دف عظمت پالنگان را جهانی کرد