Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@20:13:57 GMT

یک کشته در تمرین نظامی ارتش آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۴۱۹۹

یک کشته در تمرین نظامی ارتش آمریکا

به گزارش تابناک به نقل از فارس، ارتش آمریکا روز سه‌شنبه اعلام کرد که در جریان یک تمرین نظامی در کره جنوبی، یک نظامی آمریکایی کشته و دو نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش وبگاه «استرایپس»، ارتش آمریکا اعلام کرد این افراد سوار بر یک خودروی زرهی از نوع «بردلی» بوده‌اند که هنگام تمرین واژکون شده است.

در بیانیه ارتش آمریکا در این زمینه آمده است که «نیکلاس پانیپینتو» ۲۰ ساله اهل فیلادلفیا چهارشنبه گذشته به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارتش آمریکا اعلام کرده که در حال تحقیق در مورد این حادثه است.



سخنگوی ارتش آمریکا مستقر در کره جنوبی گفته است که تمام سرنشینان این زره پوش به بیمارستانی در کره جنوبی انتقال داده شدند و دو نفر آن‌ها بعد از مداوای سطحی مرخص و دو نفر دیگر نیز برای مراقبت‌های پزشکی بیشتر در بیمارستان بستری شدند. ارتش آمریکا به مکان دقیق این حادثه و عمدی یا غیر عمدی آن هیچ اشاره‌ای نکرده است.

به نوشته وبگاه استرایپس، آمریکا در کره جنوبی حدود ۲۸۵۰۰ نظامی دارد و بیشتر آن‌ها در اردوگاه «هامفریز» در منطقه «پیونگتایک» ۵۵ در مایلی جنوب سئول پایتخت کره جنوبی مستقرند.

این حادثه در حالی رخ می‌دهد که کمتر از یک ماه پیش هم در جریان یک تمرین نظامی در ایالت «جورجیا» آمریکا، سه نظامی آمریکایی کشته و سه نفر دیگر هم به شدت مجروح شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مستند ایکسونامی بهاء ابوالعطا مهران غفوریان مارک ویلموتس شبکه حقانی شهید تهرانی مقدم آلودگی هوا نیمایوشیج ارتش آمریکا تمرین نظامی خودروی زرهی مستند ایکسونامی بهاء ابوالعطا مهران غفوریان مارک ویلموتس شبکه حقانی شهید تهرانی مقدم آلودگی هوا نیمایوشیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درباره گردان افراطی صهیونیست که آمریکا تحریم اش کرد

سایت آمریکایی "اکسیوس" به نقل از سه منبع آمریکایی گفت انتظار می‌رود که "آنتونی بلینکن" وزیر امور خارجه آمریکا اعمال مجازات‌هایی را بر گردان "نیتسح یهودا" در ارتش رژیم صهیونیستی را به اتهام نقض حقوق بشر در کرانه باختری اعلام خواهد کرد.

به گزارش جماران به نقل از العالم، طبق گزارشی که در این سایت آمریکایی منتشر شده است، مجازات احتمالی این گروه نظامی، "ممنوعیت دستیابی اعضای این گروه به هر نوع کمک یا آموزش نظامی توسط آمریکا" خواهد بود. در این گزارش تصریح شده است که این اولین بار است که آمریکا یکی از واحد‌های ارتش رژیم اشغالگر را تحریم می‌کند.

یک مقام آمریکایی اقدامات نظامیان عضو این گردان قبل از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر را علت این تصمیم دانسته است.

ارتش رژیم صهیونیستی این گردان را به عنوان یگان ویژه مذهبیون افراطی تشکیل داد. همه اعضای این گردان، مرد هستند و زنان اجازه عضویت در آن را ندارند.

پس از گذشت چند سال، این گردان رفته رفته به عنوان نماینده فعالان تروریسم یهودی که در شهرک‌های اطراف کرانه باختری اسکان یافته بودند، خود را نشان داد. این افراد در رژیم اشغالگر به عنوان "جوانان تپه" شناخته می‌شوند و به دلیل افراطی گری، اجازه عضویت در ارتش رژیم صهیونیستی را نداشتند.

این گردان پس از انتشار گزارش‌هایی از ارتکاب جنایت علیه شهروندان فلسطینی از سرقت خودرو و حملات فیزیکی، در سال ۲۰۲۲ مورد توجه وزارت خارجه آمریکا قرار گرفت.

یک پیرمرد ۸۰ ساله به نام عمر الاسعد – که دارای تابعیت آمریکایی است – از قربانیان این یگان تروریستی است.

نظامیان صهیونیستی این یگان، این پیرمرد را در ماه ژانویه ۲۰۲۲ با دستان بسته ساعت‌ها در سرمای شدید نگه داشتند تا از شدت سرما جان باخت.

یکی دیگر از جنایات این یگان، که ویدیوی آن در آگوست ۲۰۲۲ در شبکه "تیک تاک" منتشر شد، شکنجه یک مرد فلسطینی در غرب رام الله بود.

"عاموس هارائیل" تحلیلگر نظامی "هارتس" گفت تعدادی از افسران عالی رتبه "اسرائیلی" که رفتار‌های گردان نیتسح یهودا را از نزدیک دیده بودند، اذعان کرده بودند که ارتش این رژیم با افسران این گردان به طور جدی مشکل پیدا کرده است. مثلا رفتار‌های خشونت آمیز اعضای این گردان با فلسطینی‌ها به مراتب شدیدتر و خشن‌تر از دیگر گردان‌ها و یگان‌های ارتش این رژیم است.

روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحرونوت" در سال ۲۰۲۱ در گزارشی اعلام کرد که نظامیان عضو این گردان با زور اسلحه و با لباس نظامی خودروی فلسطینی‌ها را سرقت می‌کنند و بدون هماهنگی با ارتش یا پلیس، آن‌ها را به پایگاه‌های خود برده و توقیف می‌کنند.

در این گزارش آمده است در ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ در یک حادثه رانندگی یه شهروند فلسطینی به شهادت رسیده و یک نفر دیگر مجروح شد. بعد‌ها مشخص شد که یکی از نظامیان نیتسح یهودا خودرویی را که قبلا از یک فلسطینی سرقت کرده است.

همین روزنامه در گزارش دیگری، جنایت دیگری را افشا می‌کند که در آن ۴ نظامیان از همین گردان به یک فلسطینی در داخل خودروی خود تیراندازی کردند بعد‌ها نشانه‌هایی از شکنجه در بدن این شهروند فلسطینی شناسایی شد.

در سال ۲۰۱۹ اور هیلر، خبرنگار نظامی کانال دهم عبری ویدیویی را منتشر کرد که نظامیان گردان یادشده یک فلسطینی و فرزندش را کف جیپ خوابانده و آن‌ها را شکنجه می‌کنند.

در این ویدیو یکی از نظامیان پس از ضرب و شتم این پدر و پسر می‌گوید: "ما الان در مهمانی هستیم"؛ و همزمان نظامیان دیگر این دو فلسطینی را زیر مشت و لگد گرفته تا جایی که خون، سر و صورت قربانیان را می‌پوشاند.

در گزارش کانال دهم آمده است یکی از نظامیان عضو این گردان برای شکنجه فلسطینی‌های اسیر از برق استفاده می‌کند. او به گردن زندانیان، برق وصل می‌کرد و سپس آن‌ها را زیر مشت و لگد می‌گرفت.

گفتنی است شهرک نشینان افراطی وابسته به گروه تروریستی موسوم به "پرداخت بها" یا "جوانان تپه" به خاطر اینکه حاضر نیستند زنان را بپذیرند، در ارتش عضویت ندارند و لذا یک گروه نظامی خاص خود موسوم به "گردان نیتسح یهودا" را تشکیل داده اند. این گردان ظرف ۶ سال گذشته فجیعترین جنایات را علیه شهروندان فلسطینی مرتکب شده اند.

دیگر خبرها

  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • ارتش روسیه به سامانه ضدهوایی اس-۵۰۰ مجهز می شود
  • خشم آمریکا از افزایش هزینه‌های دفاعی چین
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • آغاز رزمایش دریایی آمریکا-فیلیپین با حضور ۱۷ هزار نیروی نظامی
  • هشدار مسکو درباره شکست تحقیرآمیز آمریکا در اوکراین
  • آغاز رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین
  • درباره گردان افراطی صهیونیست که آمریکا تحریم اش کرد
  • احتمال «تحریم یک گردان ارتش اسرائيل» توسط آمریکا به دلیل «نقض حقوق بشر»