Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، گردانهای قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در شرق رفح هدف حملات سنگین خمپاره ای قرار داد.

گردانهای قدس اعلام کردند: رزمندگان ما تاکید کرده اند که شماری از صهیونیستها در جریان این حمله زخمی شده اند.

از سوی دیگر رسانه های رژیم صهیونیستی از شلیک بیش از ۱۷۰ موشک از غزه از صبح امروز تاکنون از سوی رزمندگان مقاومت فلسطین خبر دادند و اذعان کردند که فقط ۶۰ موشک را گنبد آهنین رهگیری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که شبکه المیادین از ادامه موشکباران اراضی اشغالی از سوی رزمندگان مقاومت فلسطین خبر داد.

کد خبر 4770752

منبع: مهر

کلیدواژه: گردان های قدس فلسطین رژیم صهیونیستی ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی سوریه فلسطین دونالد ترامپ ایران ترکیه روسیه لبنان عربستان سعودی اتحادیه اروپا استیضاح ترامپ برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سنگین حزب‌الله علیه مواضع نظامیان صهیونیست

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حملات مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع نظامی رژیم صهیونیستی با شدت تمام ادامه دارد.

اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۸:۳۰ صبح امروز چهارشنبه ۱۷ آوریل ۲۰۲۴، مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در حومه مرکز رامیا با موشک و توپخانه زیر آتش گرفتند.

حزب الله لبنان همچنین در بیانیه دیگری اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۸:۵۰ صبح امروز چهارشنبه ۱۷ آوریل ۲۰۲۴، مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در جنوب پادگان برانیت با موشک هدف قرار دادند.

این در حالی است که ساعاتی قبل نیز حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که مقر فرماندهی لشکر ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی را در برانیت هدف قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • آتش سنگین حزب‌الله علیه مواضع نظامیان صهیونیست
  • حمله جدید حزب الله لبنان به مرگیلوت در شمال فلسطین اشغالی
  • حمله جدید حزب الله به مرگیلوت در شمال فلسطین اشغالی
  • گردانهای الأقصی مرکز فرماندهی صهیونیست‌ها در غزه را درهم کوبید
  • حملات موشکی حزب الله به مرکز رادار و ۳ پایگاه نظامی صهیونیست‌ها
  • رزمندگان ما بمب‌هایی در مسیر نظامیان دشمن صهیونیست منفجر کردند
  • حمله خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به تجمع نظامیان صهیونیست
  • ایستادگی جوانان فلسطینی مقابل نظامیان صهیونیست در کرانه باختری