Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@12:00:58 GMT

ترور نماد تروریسم و صهیونیسم

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۴۲۴۱

ترور نماد تروریسم و صهیونیسم

کمیته حمایت از فلسطین ریاست جمهوری در بیانیه ای شهادت شهید راه مقاومت، فرمانده گردان های القدس فلسطینی"بهاء ابوالعطا" را محکوم کرد

 به گزارش ایسنا،  متن این بیانیه به شرح زیر است ؛

بسمه تعالی
ترور؛ نماد تروریسم و صهیونیسم

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِذا لَقیتُمْ فِئَةً فَاثْبُتُوا وَ اذْکُرُوا اللَّهَ کَثیراً لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ( 45-انفال)

اساس و بنیان فرتوت و سست‌تر از خانه‌ی عنکبوت رژیم شوم صهیونیستی از دیرباز با سیاست ترور چهره‌های مقاومت و دانشمندان عرصه علم و سیاست، اهداف مزورانه و متجاوزانه خود را محقق می‌سازد البته این رفتار پلید بیان از اوج ضعف و ناتوانی و ذلت و درماندگی رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیسم در مقابله و رویارویی با مقاومین جبهه ی مقاوم و شجاع مقاومت فلسطین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اینک رژیم صهیونیستی بار دیگر دست پلید و شوم خود را به خون شهید راه مقاومت، فرمانده گردان های القدس فلسطینی"بهاء ابوالعطا" و جهادیان دیگر آلوده ساخت و با ترور ناجوانمردانه فرمانده فلسطینی با دستور مستقیم نخست وزیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی، چهره ددمنشانه و کریه خود را به جهانیان نشان داد، غافل از اینکه به فضل خدای رحمان نه تنها راه جهاد و مقاومت با این اقدامات کور هرگز متوقف نخواهد شد، بلکه از ثمره‌ی خون شهداء، درخت طیبه مقاومت همچون درختی تنومند استوار است و به جهان اسلام روح و جانی تازه خواهد بخشید.

در اینجا لازم است همه کشور های جهان اسلام ،عرب و حاشیه‌ی خلیج فارس و سازمان های بین المللی علاوه بر محکومیت جنایت خصمانه ی رژیم غاصب صهیونیستی و همپیمانان منطقه ای آنان و  در راس آن استکبار خبیث و شیطان بزرگ آمریکا، حمایت از فلسطین و مقاومت در فلسطین و سوریه، اتحاد و همراهی خود را با فلسطینیان و دفاع از حقوق انسانی و ملی آن مستحکم و اعلام نمایند.

 اطمینان داریم جریان‌های مقاومت در منطقه با استعانت از فضل بی منتهای رب العالمین و توسل به آل الله (علیهم السلام) بزودی پاسخی کوبنده‌تر و ویرانگرتر از گذشته به هیمنه‌ی پوشالی استکبار جهانی و اذناب مرعوب و مزدور منطقه‌ای آنان به ویژه دشمن پلید صهیونیستی خواهند داد و پیروزی و موفقیت بزرگ دیگری را محقق خواهند ساخت.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین- نهاد ریاست جمهوری ضمن محکومیت قاطع جنایت خصمانه ی استکبار جهانی و ایادی آنان در فلسطین و سوریه، ادامه راه شهدای مظلوم جبهه مقاومت را ذیل رهنمودهای حکیمانه و راهگشای مقام معظم رهبری امام خامنه ای(دام ظله) بر خود  فرضی اصولی و محوری دانسته و از همه رسانه‌ها و نخبگان و آزادگان ایران و جهان و نهادهای مدنی و سازمانهای بین المللی می‌خواهد تا به وظیفه انسانی و قانونی خود عمل کرده و ضمن محکومیت این جنایت، حمایت قاطع خود را از استمرار راه مقاومت و شهادت تا تحقق وعده ی نابودی رژیم اشغالگر قدس شریف در آینده نزدیک اعلام کنند.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین- نهاد ریاست جمهوری
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها در کرانه باختری ادامه دارد.

نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک السموع در جنوب الخلیل در کرانه باختری یک جوان را پس از ضرب و شتم او بازداشت کردند.

همزمان منابع فلسطینی از ملاقات لوی داود اسیر فلسطینی با خانواده اش پس از ۱۶ اسارت خبر دادند.

وی به همراه خالد حمدان پس از ۱۶ سال از سوی رژیم صهیونیستی امروز آزاد شدند.

این در حالی است که صبح امروز مقاومت فلسطین در شهر طوباس در کرانه باختری وارد درگیری مسلحانه شدیدی با نظامیان صهیونیست شد.

مبارزان مقاومت در جریان یورش نظامیان اشغالگر به شهر طوباس یک بمب قوی در مسیر بولدوزری نظامی منفجر کردند.

کد خبر 6081348

دیگر خبرها

  • حملات موشکی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» رژیم صهیونیستی
  • تل آویو: عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل پاداشی به تروریسم است
  • پیام نشست کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران؛ تقابل با تروریسم و صهیونیسم
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • مقاومت طرح «خاورمیانه جدید» آمریکا را ازبین برد
  • مقاومت لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید
  • رژیم صهیونیستی یکی از فرماندهان حزب‌الله را ترور کرد
  • رژیم صهیونیستی ترور فرمانده حزب‌الله را تأیید کرد
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان ‎لبنان