Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مسکن از احداث ۲۲ هزار منزل مسکونی در مناطق محروم کشور خبر داد. ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج, علیرضا تابش عصر امروز در جلسه شورای توسعه استان کردستان که در این شهر برگزار شد, با تبریک هفته وحدت به همه مسلمانان کشور اظهار داشت: کردستان مظهر وحدت و اتحاد شیعه و سنی در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از احداث 3 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی برای نیازمندان کردستانی خبر داد و افزود: امروز قرارداد و تفاهم‌نامه ساخت این تعداد مسکن امضا و آغاز شد.

نوبخت: ‌پروژه کریدور شرق به غرب کشور‌ تا پایان سال آینده به پایان می‌رسدنوبخت در سنندج: 29 هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های عمرانی ‌اختصاص یافت / توزیع بسته حمایتی بین مردمسامانه ثبت‌نام مسکن اقدام ملی در قم بازنشده بسته شدمنطقه 10 رکورد‌دار بالاترین نرخ نوسازی مسکن در 10 سال گذشته

رئیس بنیاد مسکن از احداث واحدهای مسکونی در مناطق محروم کشور خبرداد و گفت: امسال 22 هزار واحد مسکونی در استان‌های کردستان, سیستان و بلوچستان, خراسالن شمالی و کرمان برای محرومان می‌سازد.

تابش با تاکید بر ضرورت حل مشکلات متقاضیان مسکن گفت: برای ساخت مسکن مددجویی محرومان  پولی از مردم گرفته نمی‌شود.

انتعای پیام/ ش

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم

حجت الاسلام مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم در  مراسم کلنگ زنی ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

وی افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان