Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@09:08:48 GMT

انتصاب رئیس هیات کشتی شهرستان آبادان

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۴۲۴۶

انتصاب رئیس هیات کشتی شهرستان آبادان

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،  میلاد قلاوند رییس هیات کشتی منطقه آزاد اروند طی حکمی اسماعیل بابایی را به عنوان رییس هیات کشتی آبادان منصوب کرد.

بابایی کشتی گیر اسبق و مدیری خوشنام در شهرستان آبادان به شمار می آید.

در حکم میلاد قلاوند خطاب به رییس جدید هیات کشتی آبادان آمده است: تعامل با اهالی ورزش کشتی و استفاده از تمامی نیروهای متعهد و متخصص از مهمترین اولویت های کاری شما به شمار می آید که باید مد نظر قرار گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که این حکم با هماهنگی اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان و تایید اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند صادر شده است و مراسم معارفه رییس جدید هیات کشتی آبادان روز شنبه ۲۵ آبان ماه جاری، ساعت ۱۳ در محل اداره ورزش و جوانان آبادان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د

انتصاب جدید در ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روندآماده سازی زیرساخت های جشنواره ورزش‌های آبی در دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این بازدید   معاون هماهنگی امورعمرانی فرمانداری شهرستان ارومیه،   سرپرست معاونت محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارومیه ، رئیس اداره پارک ملی دریاچه ارومیه و نمایندگان ادارات کل راهداری و حمل نقل جاده ای و  مدیریت بحران استان با حضور در ساحل دریاچه ارومیه از روند اجرای عملیات آماده سازی زیرساخت های لازم برای برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی و بین‌المللی ورزش‌های آبی بازدید کردند.

 این جشنواره با دستور استاندار آذربایجان غربی و برای نخستین بار با محوریت حفظ محیط زیست و دریاچه ارومیه همراه با برنامه ها و مسابقات مختلف ورزشی ، فرهنگی ، آموزشی و زیست محیطی  ۲۴ ام فروردین ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ۹ خانه ورزش روستایی در استان اردبیل
  • گشایش آکادمی تخصصی تنیس روی میز طاهری در ساری
  • انتصاب رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • ۳ پرونده تخلف برای واحد‌های صنفی متخلف در شهرستان ایرانشهرتشکیل شد
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • بررسی روندآماده سازی زیرساخت های جشنواره ورزش‌های آبی در دریاچه ارومیه