Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیر امور برق بروجرد گفت: جایگاه‌های سی‌ان‌جی شهرستان به برق اضطراری مجهز نیستند.

محمدعلی خسروی در جلسه شورای پدافند غیرعامل بروجرد، اظهار کرد: ۳۰ واحد نانوایی شهرستان به موتورهای برق تجهیز شده‌اند.

وی تصریح کرد: چهار پمپ بنزین به برق اضطراری مجهز شده‌اند اما هیچ‌یک از جایگاه‌های CNG شهرستان مجهز به برق اضطراری نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور برق بروجرد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فصل بارندگی فرا رسیده هرس درختان باید توسط شهرداری انجام شود.

خسروی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای پدافند غیرعامل، افزود: همه شبکه فشار ضعیف شهرستان اعم از مناطق شهری و روستایی به کابل خودنگهدار تجهیز شده است.

وی بیان کرد: همچنین چهار فیدر به مجموع فیدرهای بروجرد اضافه شده و تا پایان سال‌جاری ۳ فیدر دیگر اضافه خواهد شد که این امر باعث کاهش خاموش می‌شود.

مدیر امور برق بروجرد ادامه داد: یکی از سیاست‌های وزارت نیرو تبدیل نیروگاه‌های کوچک به بزرگ است که در این راستا یک نیروگاه ۷ مگاواتی در محور بروجرد به خرم‌آباد نصب شده است.

خسروی عنوان کرد: یک نیروگاه هفت مگاواتی دیگر نیز در شهرک صنعتی وارد مدار می‌شود که برای بخش صنعت می‌تواند حائز اهمیت باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سي ان جي برق اضطراری پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: اقدامات این منطقه در پشتیبانی و تعمیر تجهیزات سامانه هوشمند سوخت، میزان نواقص قطعات ۵۷ جایگاه سوخت فعال در غرب خراسان رضوی را به زیر یک درصد رسانده است.
حمید مظفری نژاد گفت: کارگاه تعمیر تجهیزات سامانه هوشمند این منطقه به عنوان یکی از ۱۰ کارگاه موجود در ۳۷ منطقه نفتی کشور، از سال ۱۴۰۰ به همت واحد سامانه هوشمند سوخت و مهندسی راه اندازی شده است.

وی با اشاره به رفع نقص از هزار و ۸۰۰ دستگاه کارتخوان نازل و پین پد منطقه سبزوار در سال گذشته افزود: در این چهارچوب هزار و ۵۰۰ دستگاه کارتخوان نازل و ۳۰۰ پین پد با همت متخصصان سامانه در این کارگاه رفع نقص شده و در مدار توزیع سوخت قرار گرفته است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار در قالب سه ناحیه سبزوار، بردسکن و جغتای، تامین و توزیع سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود
  • آوای خوش باران در بروجرد پیچید + فیلم
  • سه ماه حبس برای درمانگر غیر مجاز دام در شهرستان بروجرد
  • آغاز کوچ بهاره عشایر بروجرد
  • اولین کاروان حج عمره لرستان پنجم اردیبهشت اعزام می‌شود
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • جزئیات سیل در ۲۵ شهرستان کشور / وضعیت در سیستان و بلوچستان اضطراری است
  • کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار
  • اداره کار و تعاون شهرستان دامغان به فیبرنوری مخابرات مجهز شد