Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@13:06:52 GMT

باید به عوامل بانک گردشگری خداقوت گفت

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۴۳۵۱

باید به عوامل بانک گردشگری خداقوت گفت

جهانبخش محبی نیا:اینکه با تعامل سازمان‌های مختلف می‌توان نتایج در خور گرفت موضوعی اسن که می‌تواند همیشه به عنوان یک الگو استفاده شود.
افتتاح کارخانه احیاء مستقیم شماره یک فولاد بافت کرمان که دیروز با حضور رئیس جمهور انجام شد موج جدیدی در بخش استغال و صنعت ایجاد کرد. به گفته مهدی جهانگیری رئیس گروه مالی گردشگری این گروه در یک دوره ۱۰ ساله برای بیش از ده هزار نفر از جوانان کشور اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مسئله‌ای که نه تنها می‌تواند بسیار قابل تحسین باشد بلکه حالا باید زمینه‌ای را فراهم کرد که سرمایه گذاران از حضور در بخش خصوصی و سرمایه گذار در آن هراسی نداشته باشند.

جهانبخش محبی نیا نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در این ارتباط گفت: یادگیری یک امر اکتسابی است این جمله تنها در بخش آموزشی وجاهت ندارد بلکه در امور اجرایی نیز به همین گونه است. محبی نیا افزود: اینکه با تعامل سازمان‌های مختلف می‌توان نتایج در خور گرفت موضوعی اسن که می‌تواند همیشه به عنوان یک الگو استفاده شود. وی با اشاره به دو دغدغه‌ی اشتغال و معیشت در خانواده‌ها گفت: متأسفانه برای ریشه کن کردن این دو مشکل هنوز چالش‌های فراوانی داریم، اما می‌توان امیدوار بود که با مشارکت بخش خصوصی در حوزه‌های عمرانی و صنعتی این دو مسئله کمرنگ شود.   نماینده‌ی مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مهمترین موضوع در بحث تشویق افراد و سازمان‌ها به سرمایه گذاری زمینه سازی حمایت‌های لازم است. وی در مورد ارزیابی از حضور بانک گردشگری در اجرای این طرح گفت: اقتصاد کشور سال‌های زیادی است که بانک محور است و این قضیه بر کسی پوشیده نیست بنابراین در اجرای طرح‌های صنعتی و تولیدی نیازمند حضور بانک‌ها هستیم.   محبی نیا درباره‌ی میزان ایجاد اشتغال کارخانه احیاء مستقیم فولاد بافت کرمان که با حمایت بانک گردشگری انجام شده توضیح داد: باید به همه‌ی عوامل بانک گردشگری خداقوت گفت و امیدوار بود که این مشارکت‌ها مستمر باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مستند ایکسونامی بهاء ابوالعطا مهران غفوریان مارک ویلموتس شبکه حقانی شهید تهرانی مقدم آلودگی هوا نیمایوشیج تابناک بانک گردشگری محبی نیا مستند ایکسونامی بهاء ابوالعطا مهران غفوریان مارک ویلموتس شبکه حقانی شهید تهرانی مقدم آلودگی هوا نیمایوشیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا، در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه بارندگی‌های دوروز اخیر در سیستان و بلوچستان که فراتر از حد پیش بینی شده است علاوه بر بسته شدن مسیر‌های ارتباطی ، ارتباط مخابراتی ۶۰ روستای شهرستان‌های زرآباد، کنارک و چابهار به دلیل مشکل در فیبر نوری قطع شده است.

مجید محبی افزود: تاکنون خسارت جانی از سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان گزارش نشده است و با تدابیر انجام شده تمام دستگاه‌های خدمات رسان در حال ارائه خدمت به مردم گرامی استان هستند.
مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: روز گذشته از ۱۱۷ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی این استان بارندگی گزارش شده که بیشترین آن به میزان ۱۲۰ میلیمتر متعلق به شهرستان زرآباد بوده است.
وی بیان کرد: امروز شاهد تشدید فعالیت سامانه بارشی در نیمه جنوبی و ارتفاعات مرکزی، روی دریا و سواحل سیستان و بلوچستان هستیم.
محبی افزود: تمام تلاش ما بر آن است تا برقراری ارتباط در مسیر‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان به جهت انجام خدمات امدادی برقرار شود.

دیگر خبرها

  • افشاگری جلیل محبی از پشت پرده بازگشت گشت ارشاد به خیابان
  • ادعای جلیل محبی از بازگشت دوباره گشت ارشاد به خیابان‌ها | کار کیست؟
  • ادعای عجیب «جلیل محبی» درباره گشت ارشاد
  • جلیل محبی: این گشت ارشاد کار دولت است
  • ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است
  • ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد
  • ادعای جلیل محبی: این گشت ارشاد کار دولت است
  • محبی از لیست روستوف خط خورد
  • بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا، در جنوب سیستان و بلوچستان
  • برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل