Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از کمیته ساماندهی کاغذ معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،  همچنین ۴۰ تن کاغذ برای ۱۰۸ عنوان نشریه در این فهرست قرار گرفت.

بر این اساس، پیامک مربوط به کاغذ تخصیص‌یافته و شرکت معرفی شده برای دریافت آن برای صاحبان امتیاز رسانه‌های مذکور ارسال می‌شود.

فهرست کاغذ تخصیص یافته نیز در راستای شفافیت، همچون گذشته در وب‌سایت معاونت مطبوعاتی منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است با توجه به تدابیر اتخاذ شده و ورود حجم قابل ملاحظه‌ای از کاغذ مطبوعات با ارز دولتی، به زودی سهمیه نوبت سوم نشریات نیز محاسبه و اعلام خواهد شد.

همچنین با توجه به اطلاعیه اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی مورخ ۱۹ آبان ۹۸ در خصوص یارانه و کاغذ مطبوعات، این اداره کل آماده پاسخگویی به اعتراض و انتقاد احتمالی در خصوص فهرست یاد شده است.

اطلاعیه معاونت مطبوعاتی درباره یارانه و کاغذ مطبوعات کد خبر 462947 برچسب‌ها روزنامه‌ نگاری معاونت مطبوعاتی ارشاد کاغذ رسانه‌ ایرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: روزنامه نگاری معاونت مطبوعاتی ارشاد کاغذ رسانه ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذرپیرا و امامی در یکی قدمی سهمیه المپیک

به گزارش خبرنگار مهر، در آغاز رقابت‌های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا و در بیشکک قرقیزستان،

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۵ بر ۴ بیونگ مین گنگ از کره جنوبی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۱ از سد آرش یوشیدا از ژاپن گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

پیش از این احمد محمد نژاد جوان نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران با شکست سنگین ۱۴ بر ۳ برابر حریف خود از مغولستان از رسیدن به سهمیه المپیک بازماند.

کد خبر 6082316 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • آذرپیرا و امامی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند/ یک سهمیه از دست رفت
  • امامی و آذرپیرا یک گام تا کسب سهمیه المپیک؛ برد نفس‌گیر مقابل آرش یوشیدا
  • امامی و آذرپیرا یک گام تا کسب سهمیه المپیک
  • آذرپیرا و امامی در یکی قدمی سهمیه المپیک
  • نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم
  • جنگ سهمیه: آتالانتا و فیورنتینا، چشم و چراغ ایتالیا
  • فهرست نهایی گروه‌های منتخب جشنواره آئین‌های نمایشی روستایی رضوی اعلام شد
  • محسن اراکی: در نظام اقتصادی باید طلا و نقره واسطه معامله باشند/ خیانتی که به سرمایه‌های این مملکت می‌شود ضرب سکه‌های طلا است/ یک تکه کاغذ در هر کشور قدرت ارزش متفاوتی دارد؛ این بزرگ‌ترین دزدی است که در آمریکا رقم می‌خورد
  • سهمیه مسافری سال ۱۴۰۳ مناطق آزاد ابلاغ شد
  • منتظر تصمیم ستاد تنظیم بازار در خصوص نرخ بلیط هواپیماها هستیم