Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@19:56:52 GMT

سردار آماده آتش‌بازی در اردن(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۴۴۱۱

ستاره خط حمله ایران نخستین جلسه تمرینی خود را همراه با ملی پوشان انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون بعد از حضور در بازی اخیر زنیت سن‌پترزبورگ روسیه و زدن گل برتری تیمش در دیدار مقابل آرسنال تولا به تهران سفر کرد تا با اضافه شدن در اردوی تیم ملی و شرکت در تمرینات گروهی، آماده مسابقه حساس برابر عراق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او دیروز دوشنبه با روحیه بالایی به اردوی تیم ملی ملحق شد ولی بدون اینکه لباس تمرینی بر تن کند، تنها ناظر کار سایر بازیکنان بود و از صبح امروز که شاگردان مارک ویلموتس آخرین تمرین خود در تهران و کمپ تیم ملی را برگزار کردند، به طور جدی در کنار سایر نفرات به تمرین پرداخت.

 

 

آزمون در دو مسابقه ابتدایی تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی برابر هنگ‌کنگ و کامبوج ۴ گل به ثمر رساند ولی در دیدار با بحرین نتوانست این کار را انجام دهد، اما او اکنون انگیزه مضاعفی دارد تا مثل همیشه مقابل تیم ملی عراق بدرخشد و آمار ۳۲ گل ملی خود را افزایش دهد.

 

 

سردار صبح امروز در تمرین گروهی تیم ملی پُر تلاش کار کرد و مقابل دروازه‌بانان تیم ملی خود را محک زد تا با چارچوب‌شناسی بیشتر و هماهنگی بالاتر با سایر بازیکنان، بتواند عملکرد بهتری در مسابقه پیش رو برابر عراق داشته باشد و بتواند تیم ملی را به بردی ارزشمند در راه جام جهانی برساند.

تیم ملی ایران سردار آزمون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون در بغل قهرمان جهان (عکس)

ستاره ایرانی رم در کنار دو هم‌تیمی خود در تمرین دیده شد.

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون که روز دوم فروردین ماه امسال در دیدار تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 موفق به گلزنی شد و در لحظات پایانی نیمه نخست به دلیل آسیب‌دیدگی از زمین بیرون رفت، پس از حدود 25 روز فاصله گرفتن از میادین دوباره به تمرینات گروهی بازگشته و با انگیزه بالا کارش را انجام می‌دهد.

ستاره ایرانی جالوروسی که دو روز قبل (سه‌شنبه) به تمرینات گروهی آ. اس. رم اضافه شد، شرایطی در تمرینات داشته که نشان از مصدومیت ندارد و در بازی درون تیمی عملکرد خوبی داشته تا آماده ادامه فصل شود.

سردار آزمون در تمرین روز گذشته جالوروسی در کنار لئاندرو پاردس و لورنزو پلگرینی، ستاره‌های آرژانتینی و ایتالیایی تیمش دیده شد و در کنار آنها عکس یادگاری گرفت.

ستاره ایرانی رم بعید است در مسابقه امشب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل میلان حضور پیدا کند، اما از رقابت‌های سری آ احتمالا به فهرست برگردد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امیدواری سردار آزمون به دائمی شدن قراردادش با رم سردار آزمون به رم رسید

دیگر خبرها

  • در آستانه ال‌کلاسیکو: کاپیتان رئال تمرین نکرد
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان (عکس)
  • کنایه به قهرمان بوندس‌لیگا: امیدوارم آماده باشید
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • تمرین بهاری استقلال با لباس‌های چریکی (عکس)
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)
  • سردار آزمون به تیم برنده رفت (عکس)
  • خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم